fr
door frans1957 Jan 22, 2011 om 16:38
Computers & telefonie

KPN

Bij KPN sim-only abonnement afgesloten via internet.
E-mail met bedragen erop gekregen.
Bij levering overeenkomst mobiele telefoonaansluiting getekent.
Hier op staat:
KPN 2010 Bel - SMS, Actie 10T2 tot 24m k, 2 jaar

Wat is Actie 10T2 of waar kan ik dit op het internet vinden ?

Frans

835 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

elenay
door elenay - Jan 22, 2011 om 20:38
1031 Antwoorden / 142 Vragen
0




Frans, ik zou eerst even hier kijken en anders een mailtje sturen naar de klantenservice:

Klik hier voor meer informatie.

fr
door frans1957 - Jan 25, 2011 om 19:51
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Met de Klanten service contact opgenomen met de vraag voor de actiecode ,tevens de E-mail met mijn bestelling erbij gedaan.
Antwoord:
De actiecode 10T2 is een code waarmee het systeem kan zien om welk abonnement het gaat. Uit onze gegevens is gebleken dat u een korting ontvangt op het abonnement van €2,75 per maand.

Dit is besteld:
Omschrijving Aantal Maandelijks Eenmalig
------------------------------------------------------------------------------
Bel - SMS 155 Sim Only - 2 jaar 1 € 9,00 € 9,95

Dit is de getekende levering overeenkomst mobiele telefoonaansluiting
KPN 2010 Bel - SMS, Actie 10T2 tot 24m k, 2 jaar
Hier staan dus geen bedragen op en ook niet het getal 155
Geleverd door KPN een Bel - SMS Sim Only 100
Klacht ingedient
Antwoord KPN:
Geachte klant,

Uw abonnement is per 08-11 opgevoerd naar een KPN Bel en Sms 155 SO. met
de korting
U betaald nu per maand ?9,86 excl. per maand,24 maanden lang.

Nu mag ik maandelijks een bedrag € 11,75 betalen
Diverse keren al gebeld met KPN.
Met de vraag of ze willen kijken naar mijn bestelnummer.
Zodat ik geleverd krijg wat ik besteld heb met het juiste bedrag

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

mathijs_b
mathijs_b - Jun 14, 2024 om 14:47
Geldzaken & recht
Vlak voor bezorgmoment verandert PostNL het tijdstip naar 'zelf afhalen'.

Vlak voor bezorgmoment verandert PostNL het tijdstip naar 'zelf afhalen'.

Vlak voor afgesproken bezorgmoment verandert postNL van bezorgtijd 14:10-16:10 naar 'zelf afhalen' bij afhaalpunt. Bij het afhaalpunt vertelden ze dat dit héél veel gebeurt. PostNL doet er niets aan.   Mogelijk is het luceratief voor de bezorger die alles op afhaalpunt dumpt en zo dubbel zoveel pakjes kan "afhandelen".   De verzender kan er niets aan doen en voor post NL wil er n.m.m. nie ... Lees meer

ekiem
ekiem - Jun 14, 2024 om 21:25
Vakantie & reizen

Annuleren vacantie

Goedenavond
Het verhaal gaat als volgt.
Mijn dochter heeft vol enthousiasme begin dit jaar een vakantie geboekt bij Allcamps.
Niet wetende dat zij op de 2de Paasdag de diagnose uitgezaaide eierstokkanker zou krijgen. Wat volgde was een hele emotionele toestand.
Nu krijgt zij over een week een zware operatie en heeft deze vakantie geannuleerd. Ze heeft bij de boeking een annuler ... Lees meer

Wi
Wilkik - Jun 10, 2024 om 18:45
Winkels & webshops

Als ik een pakket wil weigeren, hoe doe ik dat?

Ik heb een bestelling gedaan bij Delira. Maar ben erachter gekomen, dat het waardeloos is, dus ik wil het weigeren Lees meer