es
door esiria Mar 30, 2012 om 11:27
Computers & telefonie

Kpn

ik heb pas geleden 3 in een aangevraagt ik zit nu al 3 weken te wachten op internet en telefonie ik heb inmiddels al 175 euro overgemaakt maar krijg steeds de blokkade u heeft niet betaald of gedeeltelijk naar een paar keer bellen met mobiel naar 0900 nummers ook zo lekker goedkoop en een aantal keren je mobiel nummer doorgeven ja wij bellen u terug de fout ligt bij ons we zullen het herstellen het ligt aan het vinkje bij de ing want daar had ik namelijk de kpn al eens geblokkeert omdat ze maar geld bleven afschrijven tewijl ik daar al geen abonnement had maar ik dacht zal kpn maar weer eens nemen alles ineen leek me wel makkelijk maar het is een grote prutzooi

998 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

rapil
door rapil - Mar 30, 2012 om 11:39
433 Antwoorden / 0 Vragen
0

Je had beter een ander bedrijf kunnen nemen. Dit is werkelijk een kl+te bedrijf.

ltmvz
door ltmvz - Mar 30, 2012 om 12:53
949 Antwoorden / 18 Vragen
0

Hallo esiria,

Bel KPN eens rustig, vriendelijk en gratis op via 0800-0115. Mijn ervaring is dat het dan, met enig geduld, allemaal goed komt.

es
door esiria - Mar 30, 2012 om 18:38
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

bedankt voor je mailtje ,natuurlijk kan ik dat gratis nummer bellen maar niet met je mobiel dat is alleen maar voor vaste aansluiting en dat is het dus ook ik heb ook geen telefoon wel een nummer gekregen maar alleen geen verbinding

jo
door johnvoorts - Apr 8, 2012 om 23:02
7 Antwoorden / 0 Vragen
0

KPN scoort als 1 van de slechtse providers, van ADSL, in onderzoek van BIP. Hierbij mochten mensen hun ervaringen doorgeven. Misschien is T-mobile meer voor u?

dielange
door dielange - Apr 20, 2012 om 10:14
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik zou zorgen dat je eronderuit komt, dat kan, als je nog geen product hebt gekregen ook nog. Ze blijven nl in gebreke. Geld terugvorderen en lekker een andere provider, ik heb net een half jaar abbogeld voor een alles in 1 pakket teruggekregen omdat ze dit op mijn postcode niet eens konden leveren!!
Inmiddels via Online (Tmobile) en dik tevreden!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

Ma
Marleen Robben - Sep 30, 2024 om 20:49
Winkels & webshops
Ski jas is ingescheurd,

Ski jas is ingescheurd,

Mijn kleindochter heeft een ski jas van het merk Burton, het stof is ingescheurd,( niet bij een naad, )
ze is terug geweest in de winkel, die hebben contact gehad met de leverancier,
maar die wil niets vergoeden, 
de winkel heeft nu mede gedeeld, dat zij het mag laten maken en zij dat dan terug aan haar betalen.
maar daar is niets aan te repareren, de stof is ingescheurd.  w ... Lees meer