jo
door johnkoedijk Jan 16, 2015 om 12:37
Computers & telefonie

Kpn

geachte lezer in totaal ben ik nu 2x naar Tilburg geweest met mijn mobiele telefoon deze hebben me doorverwezen.
Naar het servies center in den Bosch mijn telefoon is nu al drie keer weggeweest daar ben ik nu al drie keer geweest, in totaal ben ik nu al 8 keer met mijn telefoon een brief naar het hoofd kantoor gestuurd deze belde me telefonisch terug aangezien ze geen schriftelijk antwoord willen geven.
bij het verstrekken van mijn telefoon is er van het begin af aan problemen geweest hiermee.
in de brief die ik gestuurd had heb ik vermeld dat ik een andere telefoon wens in dien dit niet tot de mogelijkheden behoort wens ik mijn contract te beëindigen aangezien zij de leverancier zijn van de telefoon en zij verantwoordelijk zijn voor een deugdelijke verbinding met het mobiele net werk. wat kan ik nu nog doen om mijn contract te beëindigen na meer dan 10 jaar klant te zijn bij Kpn.

369 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

19
door 1953 - Jan 16, 2015 om 12:54
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

Tot hoelang hebt u een contract (on)bepaalde duur bij KPN? Als het een contract onbepaalde duur is dan is opzegtermijn een maand.

Het is anders als u contractant een contract bepaalde duur heeft, dan zit u in principe tot het einde van het contractdatum vast. Als KPN u willens en wetens een aansluiting heeft geleverd, waar KPN weet van heeft dat er niet of nauwelijks verbinding ter plaatse heerst, dan spreek ik van misleiding jegens de klant.

jo
door johnkoedijk - Jan 16, 2015 om 12:57
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Dus als mijn mobiel niet optimaal functioneert,wat bij kpn bekend is moet ik dit maar slikken 3 jaar

valerius-2
door valerius-2 - Jan 16, 2015 om 13:02
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Dat is echt KPN service verlenen ho maar dat staat niet in hun woordenboek.

jo
door johnkoedijk - Jan 16, 2015 om 13:06
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

is daar juridisch een oplossing voor

reflecs
door reflecs - Jan 16, 2015 om 13:35
1859 Antwoorden / 4 Vragen
0

Beste johnkoedijk,

Heeft u hier al gekeken?
https://www.juridischloket.nl/consument-en-geldzaken/aankopen-en-garantie/ondeugdelijk-product/
Was uw brief aangetekend verstuurd?
Vind het raar dat u geen schriftelijk antwoord krijgt van Kpn.

U kunt naar de website van het Juridisch Loket gaan:
https://www.juridischloket.nl/
Daar vind u voorbeeldbrieven. U kunt bellen of een vestiging bezoeken voor advies.

tijger1
door tijger1 - Jan 16, 2015 om 15:50
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

U hebt een driejarig contract? En waar hebt u dan geen dekking van het netwerk? Binnen of buiten?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ke
keesbakels - Jun 27, 2024 om 10:05
Elektronica & tv

Hoe krijg ik hinderlijke voice over weg?

Goedemorgen forumleden,

Bij het afspelen  van de opgenomen programma's "the unheard tapes", uitgezonden door de EO, spreekt er een buitengewoon hinderlijke voice over mee. Niet alleen doet deze (AI?) stem zijn best om vrijwel alle klemtonen verkeerd te leggen, ook zijn er rare versprekingen zoals het uitspreken van D-Day als deedee en van zooi maakt hij 2001. Om van Franse plaatsname ... Lees meer

Ma
Maximaal70 - Jun 26, 2024 om 12:15
Huishouden & energie

Portaal vernieuwt de ene badkamer wel en de andere niet. even oud, even slecht

Wij zien in onze wijk met Portaal sociale huurhuizen dat er rare verschillen worden gemaakt in het vernieuwen van de oude, schimmelige badkamers. Er is een schimmige selectie gaande waar we de vingers niet achter krijgen. Hetzelfde geldt voor de even oude keukens. Mag dat zomaar? 


Lees meer

je
jelloowmelloow - Jun 26, 2024 om 06:02
Geldzaken & recht

Overstap voor aansluiting glasvezel, oplegging boete gerechtigd?

In juni 2022 sloot ik via de glasvezelaanbieder/aanlegger in mijn regio bij provider 1 een abonnement af voor afname internet en tv via glasvezel. Mijn huidige aansluiting is via VDSL, dus ik dacht erop vooruit te gaan. Over mijn VDSL-provider, provider 2, ben ik al jarenlang heel tevreden. Scherpe prijzen en goede service. Een abonnement afsluiten tijdens de aanleg bespaart aanlegkosten, reden wa ... Lees meer