KPN / HI Klantenservice onduidelijk?
Beste allemaal,
Per 25 augustus jl. is, na 10 jaar, mijn mobiel abonnement bij KPN / Hi gestopt. De maand daarna kreeg ik een eindafrekening die mijn inziens niet klopte. Daar heb ik een vraag over gesteld en toen begon 'de pret'. Zie hieronder.
------------------------------------------------------------------------
Hoe kan mijn eindafrekening 43,49 bedragen als het abonnementsgeld voor augustus al betaald is en ik daarnaast nog een tegoed heb van 184,45?
Het antwoord luidde; Bij Hi ontvang je je bundeltegoed één maand vooruit. Dit betekent dat de bundel waar je voor betaalt op je telefoonrekening meteen verrekend wordt met de gesprekskosten die op dezelfde telefoonrekening vermeld staan. Op je vorige telefoonrekening heb je het tegoed voor de maand augustus reeds verbruikt, hierdoor ontvang je geen bundeltegoed meer op telefoonrekening nummer 73, de slottelefoonrekening.
Helder. Maar hoe zit het dan met het openstaande tegoed?
Antwoord van werknemer 1; Met een Hi Bel & Sms abonnement neem je het overgehouden bundeltegoed mee naar de volgende maand. Je verbruikt eerst het nieuwe bundeltegoed en daarna verbruik je het overgehouden bundeltegoed. Wanneer je het nieuwe bundeltegoed niet geheel verbruikt komt het overgehouden bundeltegoed te vervallen.
Antwoord van werknemer 2; Hieruit blijkt dat het onverbruikte bundeltegoed is komen te vervallen. Zoals reeds is aangegeven is je bundeltegoed twee maanden houdbaar.
Mijn inziens spreekt dit elkaar behoorlijk tegen. Toen ik om een simpele opheldering / berekening vroeg kreeg ik het volgende antwoord gepresenteerd.
Zoals meerdere keren is aangegeven is het onverbruikte tegoed komen te vervallen.
Aangezien het bovenstaande meerdere keren is gemeld wordt hierbij de correspondentie omtrent dit onderwerp beeindigd.
Terwijl op de rekening voor de eindafrekening een tegoed openstaat van 184,45.
Nu weet ik van een ex-klantenservice medewerker van KPN / Hi dat dit afsnijden van bochten beloond wordt met incentives, maar ik laat mij niet zo afschepen.
Vervolgens; abonnement is halfzijdig afgesloten (prima, ben toch geen abonnee meer) en toen werd er gedreigt met incasso's.
Mijn vraag luidt dan ook; klopt dit wat Hi zegt of niet? Ik krijg geen fatsoenlijk antwoord op mijn vragen, alles wat ik vraag wordt afgescheept met bovenstaande onzin.
Hi Webcare, ik zie graag een reactie tegemoet!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer