mo
door mokie1 Mar 13, 2009 om 20:25
Computers & telefonie

KPN WAAR BLIJFT MIJN GELD

ik zit nu bij KPN ik krijg van 5 maanden terug nog 30 euro van ze maar om de een of andere rede kunnen ze het niet terug storten . snap ik niet als ze geld van mij moeten kan het toch ook in 1 dag. wie heeft dit ook of zoiest groet monique. 

906 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

kiran
door kiran - Mar 13, 2009 om 20:38
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

@mokie1


Voorbeeldbrief telecom


Probeer het eens met een brief. [voorbeeld/aanpassen]


Tsjaaa, je zit in de computer! Kan er niet 1/2/3 uit! Maar inderdaad .... als jij moet betalen? Snap je point. ;-)


Succes ermee.

mo
door mokie1 - Mar 13, 2009 om 20:42
14 Antwoorden / 8 Vragen
0

ik heb al een klacht in gedient en ik ben terug gebelt door hun, mijn reknr door gegeven en het zou op mijn rek moeten staan al. maar vandaag krijg ik weer foonje ven KPN met dat er nu weer een storing is. zou het dan helpen met een brief moet ik weer 4 week wachten.   

kenwel2
door kenwel2 - Mar 13, 2009 om 20:47
1574 Antwoorden / 13 Vragen
0

Hallo mokie1. Vrag bij alle correspondentie met KPN om een creditfactuurnummer, noteer dit goed, en vernoem bij alle correponndentei met KPN, dit creditnummer, vraag bij elke correspondentie met KPN, waarom het komt, dat deze credit nota nog steeds niet is verwerkt. Ze kunnen niet anders, dan je hierin tegemoet te komen, gezien je creditnota, en het daaraan gekoppelde bedrag......Ongelooflijk, maar wel waar...moet lukken zo!!


Groeten, succes, Henri 

kiran
door kiran - Mar 13, 2009 om 20:49
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

@mokie1


Als het balletje eenmaal aan het rollen slaat?


Nee, zou dan toch nog maar even afwachten.


 

mo
door mokie1 - Mar 13, 2009 om 20:50
14 Antwoorden / 8 Vragen
0

oke dank je ik ga het proberen  groet mokie

kenwel2
door kenwel2 - Mar 13, 2009 om 20:58
1574 Antwoorden / 13 Vragen
0

Succes mokie1, moet lukken! Dank voor je terugkoppeling! Laat je nog ens wat van je horen? Zou leuk zijn.


Gr.Henri

ta
door tanjal24 - Mar 16, 2009 om 18:51
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hoi,


wij hebben per half december opgezegd bij KPN. Alles zou in orde zijn, bevestiging en alles ontvangen. Nu kreeg ik half januari een nieuwe factuur, dus meteen gebeld. Excuses en al die onzin, want de opzegging was niet in het facturatiesysteem doorgevoerd. Ze zouden het meteen in orde maken. half februari zou ik dan de eindafrekening krijgen, met daarop het geld wat ik nog tegoed heb. Krijg vervolgens in plaats daarvan weer een nieuwe factuur! Weer gebeld en ja er was weer iets niet goed gegaan, maar dit keer zou het echt in orde komen en zouden we gebeld worden om het op te lossen. Niets gehoord en wat denk je??/ vandaag weer een nieuwe factuur! Meteen gebeld en het enige wat ik te horen krijg is, gewoon even wachten mevrouw! Het is te gek voor woorden, als ze geld moeten krijgen zijn ze er als de kippen bij, maar zodra je opzegt interesseert het ze echt niet meer. Ik begrijp niet wat er in zo moeilijk aan is om een opzegging door te voeren en vooral: dat ze er 3 maanden of langer over doen om iemand zijn geld te geven!


Kortom: ik heb het gehad met KPN!!!!


Maar dit kan toch niet zomaar, of wel??


groetjes Tanja

mo
door mokie1 - Mar 16, 2009 om 23:45
14 Antwoorden / 8 Vragen
0

nee dat kan zekker niet bewaar alles heel goed, en als je wat verstuurd of wat dan ook doe alles aangetekend he.


ik heb dit zelfde gehad maar dan met ziggo en kheb na een rek van 300 euro gelijk gekregen en niks betaald geen 1 maand. alles terug gehaalt elke x


snap wel je wordt er wel gek van maar uiteindelijk win er maar 1 en dat ben jij, sterkte er mee groetjes monique 

is
door isabelleke - Mar 28, 2009 om 16:23
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Je kunt ook de rekening laten blokkeren. Kijk hoe snes zij dan zijn om te reageren.
Zoiets heb ik ook met UPC mee gemaakt. Daarna was heel snel opgelost.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

Ma
Marleen Robben - Sep 30, 2024 om 20:49
Winkels & webshops
Ski jas is ingescheurd,

Ski jas is ingescheurd,

Mijn kleindochter heeft een ski jas van het merk Burton, het stof is ingescheurd,( niet bij een naad, )
ze is terug geweest in de winkel, die hebben contact gehad met de leverancier,
maar die wil niets vergoeden, 
de winkel heeft nu mede gedeeld, dat zij het mag laten maken en zij dat dan terug aan haar betalen.
maar daar is niets aan te repareren, de stof is ingescheurd.  w ... Lees meer