fr
door freddy61 Dec 14, 2010 om 12:30
Computers & telefonie

KPN wijzigt tarieven

KPN wijzigt de tarieven per 1 januari 2011.
Als klant van KPN heb ik daarover (nog) geen bericht ontvangen.
Kan dat zomaar?

met vriendelijke groeten,
Freddy Braaksma
Deventer

1078 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

jemarari
door jemarari - Dec 14, 2010 om 13:04
37 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste freddy61,

In het kort, Ja dat mogen ze. Maar KPN is niet de enige die tarief verhogingen doorvoert.

Echter, en dat staat ook in hun algemene voorwaarden, als je er niet mee eens bent kan je je eigen beroepen op de tariefwijziging om het contract ontbinden.

edrick3
door edrick3 - Dec 14, 2010 om 13:42
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo freddy61,

Je krijgt een berichtje over de nieuwe tarieven. Hierin staat ook aangegeven wat - gezien je belgedrag over de laatste maanden - het voor jou meest gunstige tarief zou zijn. Je kunt dan je abonnement (eventueel) aanpassen. Heb het deze week ontvangen.

Met vr.gr.

wi
door willyensche - Feb 4, 2011 om 23:57
15 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo Freddy,

Zelf heb ik ook geen bericht gekregen van KPN . Was wel nieuwsgierig of dat zou gebeuren, want de laatste tijd gaat er wel het e.e.a mis met de service bij KPN. Heb een paar keer een mailtje gestuurd maar tot nu toe niets gehoord . Maandag heb ik op de site van KPN gekeken en daar stonden wel de nieuwe tarieven en dit nog dezelfde telefonisch gecheckt bij de KPN en deze tarieven klopten.
Deze tarieven heb ik vergeleken met die, die in het artikel van kassa van 29 november stonden en die kloppen niet met elkaar !

Bellen vanuit huis( vaste lijn) naar een gewone vaste lijn en mobiel volgens Kassa 9 cent per minuut, maar KPN zegt dat van "vast" naar "vast" 8,97 ct (afgerond 9 ct) kost en naar mobiel 13.02 ct . Heel wat anders dus !!!

Het starttarief is volgens Kassa 10 ct per gesprek, maar KPN zegt 8,97 ct .

Door het invoeren van het starttarief is het bellen van vaste naar vaste lijn een stuk duurder geworden ; voor het bellen naar het buitenland had ik al een "goedkoop" 4-cijferig nummer voor het normale telefoonnummer in gebruik en dit nummer gebruik ik nu ook voor "binnenlandse" consumptie en bel ik voor 1,1 ct per minuut (excl. starttarief) .
Een rekensommetje met de gesprekken over de afgelopen periode geeft aan dat ik nu de helft minder kwijt ben aan deze "vaste". gesprekken .

Van VaraKassa tot nu toe niets gehoord. Ik wilde iedereen op dit forum dit toch even meedelen.

groetjes,

börgemeister
door börgemeister - Feb 5, 2011 om 01:10
506 Antwoorden / 25 Vragen
0

Ik ben geen klant meer van KPN, dús heb ik er geen last van.

Elk bedrijf mag zijn tarieven aanpassen, mits de klant daarvan op de hoogte wordt gesteld. Het bedrijf kan ook in de brief vermelden dat u de gelegenheid krijgt om het abonnement (of lidmaatschap) binnen 30 dagen kosteloos de overeenkomst te beëindigen.

börgemeister
door börgemeister - Feb 5, 2011 om 01:10
506 Antwoorden / 25 Vragen
0

Ik ben geen klant mer van KPN, dús heb ik er geen last van.

Elk bedrijf mag zijn tarieven aanpassen, mits de klant daarvan op de hoogte wordt gesteld. Het bedrijf kan ook in de brief vermelden dat u de gelegenheid krijgt om het abonnement (of lidmaatschap) binnen 30 dagen kosteloos de overeenkomst te beëindigen.

gladdeharry
door gladdeharry - Feb 5, 2011 om 09:11
463 Antwoorden / 14 Vragen
0

Ik was ook klant van KPN en heb in december vorig jaar netjes een brief gekregen met de nieuwe tarieven.Tevens stond erin dat ik voor 15 januari kosteloos kon opzeggen. Ondanks dat ik dit abo nog maar een paar maand had ben ik toch overgestapt. En zonder problemen allemaal.

wi
door willyensche - Mar 3, 2011 om 19:25
15 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo allemaal,

Eindelijk heeft KPN dan de brief gestuurd over de nieuwe tarieven, die op 1 april ingaan (jammer genoeg geen grap !) .Het bellen naar vaste en mobiele nummers wordt 9 cent per minuut, excl. starttarief. Naar vaste nummers bellen wordt dus 4 cent duurder, maar naar mobiel bellen wordt 3 cent goedkoper.
Ik zou zeggen doe er uw voordeel mee .

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer