KPN wijzigt tarieven
KPN wijzigt de tarieven per 1 januari 2011.
Als klant van KPN heb ik daarover (nog) geen bericht ontvangen.
Kan dat zomaar?
met vriendelijke groeten,
Freddy Braaksma
Deventer
Beste freddy61,
In het kort, Ja dat mogen ze. Maar KPN is niet de enige die tarief verhogingen doorvoert.
Echter, en dat staat ook in hun algemene voorwaarden, als je er niet mee eens bent kan je je eigen beroepen op de tariefwijziging om het contract ontbinden.
Hallo freddy61,
Je krijgt een berichtje over de nieuwe tarieven. Hierin staat ook aangegeven wat - gezien je belgedrag over de laatste maanden - het voor jou meest gunstige tarief zou zijn. Je kunt dan je abonnement (eventueel) aanpassen. Heb het deze week ontvangen.
Met vr.gr.
Hallo Freddy,
Zelf heb ik ook geen bericht gekregen van KPN . Was wel nieuwsgierig of dat zou gebeuren, want de laatste tijd gaat er wel het e.e.a mis met de service bij KPN. Heb een paar keer een mailtje gestuurd maar tot nu toe niets gehoord . Maandag heb ik op de site van KPN gekeken en daar stonden wel de nieuwe tarieven en dit nog dezelfde telefonisch gecheckt bij de KPN en deze tarieven klopten.
Deze tarieven heb ik vergeleken met die, die in het artikel van kassa van 29 november stonden en die kloppen niet met elkaar !
Bellen vanuit huis( vaste lijn) naar een gewone vaste lijn en mobiel volgens Kassa 9 cent per minuut, maar KPN zegt dat van "vast" naar "vast" 8,97 ct (afgerond 9 ct) kost en naar mobiel 13.02 ct . Heel wat anders dus !!!
Het starttarief is volgens Kassa 10 ct per gesprek, maar KPN zegt 8,97 ct .
Door het invoeren van het starttarief is het bellen van vaste naar vaste lijn een stuk duurder geworden ; voor het bellen naar het buitenland had ik al een "goedkoop" 4-cijferig nummer voor het normale telefoonnummer in gebruik en dit nummer gebruik ik nu ook voor "binnenlandse" consumptie en bel ik voor 1,1 ct per minuut (excl. starttarief) .
Een rekensommetje met de gesprekken over de afgelopen periode geeft aan dat ik nu de helft minder kwijt ben aan deze "vaste". gesprekken .
Van VaraKassa tot nu toe niets gehoord. Ik wilde iedereen op dit forum dit toch even meedelen.
groetjes,
Ik ben geen klant meer van KPN, dús heb ik er geen last van.
Elk bedrijf mag zijn tarieven aanpassen, mits de klant daarvan op de hoogte wordt gesteld. Het bedrijf kan ook in de brief vermelden dat u de gelegenheid krijgt om het abonnement (of lidmaatschap) binnen 30 dagen kosteloos de overeenkomst te beëindigen.
Ik ben geen klant mer van KPN, dús heb ik er geen last van.
Elk bedrijf mag zijn tarieven aanpassen, mits de klant daarvan op de hoogte wordt gesteld. Het bedrijf kan ook in de brief vermelden dat u de gelegenheid krijgt om het abonnement (of lidmaatschap) binnen 30 dagen kosteloos de overeenkomst te beëindigen.
Ik was ook klant van KPN en heb in december vorig jaar netjes een brief gekregen met de nieuwe tarieven.Tevens stond erin dat ik voor 15 januari kosteloos kon opzeggen. Ondanks dat ik dit abo nog maar een paar maand had ben ik toch overgestapt. En zonder problemen allemaal.
Hallo allemaal,
Eindelijk heeft KPN dan de brief gestuurd over de nieuwe tarieven, die op 1 april ingaan (jammer genoeg geen grap !) .Het bellen naar vaste en mobiele nummers wordt 9 cent per minuut, excl. starttarief. Naar vaste nummers bellen wordt dus 4 cent duurder, maar naar mobiel bellen wordt 3 cent goedkoper.
Ik zou zeggen doe er uw voordeel mee .
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer