di
door dikkers@hotmail.nl Jul 5, 2020 om 10:15
Computers & telefonie
KPN zet Netflix kosten op mijn factuur

KPN zet Netflix kosten op mijn factuur

Kpn heeft zonder overleg zomaar Netflixkosten van mijn rekening afgeschreven. Ik heb geen active tv en heb wel een netflix abonnement die ik via Netflix betaal. KPN heeft 7,99 euro van mijn rekening afgeschreven. Volgens Netflix is dat niet via Netflix gegaan. Ik heb KPN op dinsdag 30 juni hier over gebeld en zouden woensdag 1 juli terigbellen. Niet gedaan. Donderdag 2 jullie gechat met een medewerker maar die maar die wilde mij niet helpen omdat de collega die ik gesproken heb niet voor de wielen wilde rijden. Hij zou een mailtje sturen naar diegene die ik gesproken heb maar tot nu niets gehoord. Volgens Netflix zijn er velen die nu opeens een factuur van KPN hebben met een afschrijving van Netflix. Zelfs mensen die geen Netflix abonnement hebben. Wat kan ik doen om het geld terug te krijgen en dat KPN geen geld meer van mijn rekening afhaald.

6058 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Jul 5, 2020 om 10:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

U kunt uw gebruikersnaam veranderen in profiel, anders wordt u straks overladen met spam.

En als er werkelijk zoveel fouten gemaakt zijn door KPN inzake Netflix, zal dat ook wel automatisch hersteld worden.

Mi
door MiniJohan Jul 5, 2020 om 12:27
Antwoorden / 1 Vragen

Ben ik het niet mee een, heb hetzelfde probleem, ben van het kastje naar de muur gestuurd, ze kunnen het wel activeren maar niet deactiveren

Be
door BenFa Jul 27, 2020 om 16:20
Antwoorden / Vragen

Ook hier hetzelfde probleem. Heb GEEN netflix en WIL geen netflix. Volgens KPN moet ik bij Netflix mijn abo opzeggen maar ik heb GEEN abo dus kan ik het ook niet opzeggen. Op het forum is al de suggestie gewekt dat KPN  gehackt is. Wellicht een idee voor Kassa om eens met de directeur van KPN te gaan praten. Heb nu de incasso gestorneerd en het juiste bedrag (dus zonder netflix-abo) oivergemaakt.

edrick3
door edrick3 - Jul 5, 2020 om 10:21
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Stuur KPN een mail en leg een en ander uit.

Verander je gebruikersnaam!
Of heb je graag spam?

Als je ingelogd bent klik je op Profiel
Klik dan op Bewerk profiel.
Klik dan op mijn.bnnvara.nl
Klik dan op Accountinstellingen
Klik op Gebruikersnaam en emailadres
Klik op wijzigen
Wijzig je gebruiksnaam
Klik op Opslaan.

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 5, 2020 om 10:38
7210 Antwoorden / 3 Vragen
3

Nog een link gevonden:
https://vijftigenmeer.nl/kpn-netflix-hackers-abonnement/#comments
Naar boven scrollen voor het hele verhaal.

Gr
door Grunn1 - Jul 5, 2020 om 10:46
1427 Antwoorden / 18 Vragen
0

Als ik kijk op de site van digitenne hebben ze een basic abonnement van 18 euro met alleen tv. Wat voor abonnement heb je dan als je geen actieve tv hebt?
Volgens de site is het tv kijken zonder internet en zonder internet op je tv kan je ook geen netflix kijken via internet maar alleen via een abonnement van de aanbieder als extra optie op je tv zenders.

diumenge
door diumenge Jul 5, 2020 om 10:53
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Misschien neemt TS internet wel ergens anders af?

Gr
door Grunn1 Jul 5, 2020 om 11:04
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Ja ik weet het ook niet maar dat vermeld hij niet.

Grunnen.
door Grunnen. Jul 9, 2020 om 12:05
509 Antwoorden / Vragen

Als hij inderdaad elders internet heeft ,is hij nu wel erg duur uit met apart Digitenne.

Re
door RemyL - Jul 9, 2020 om 16:03
3 Antwoorden / Vragen
0

Sinds enige tijd kun je Netflix ook betalen via je KPN factuur. Je moet dan wel je bestaande abonnement stoppen en een nieuw abo starten met KPN als betaalmethode: https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/uitleg-factuur-tv-internet-en-bellen/netflix-op-kpn-factuur.htm

diumenge
door diumenge Jul 9, 2020 om 17:24
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Maar dat heeft TS niet gedaan en wil TS ook niet, dus is het niet relevant.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

ma
martin60 - May 15, 2024 om 11:53
Vakantie & reizen

Geschil met booking.com

Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut ... Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer