wj
door wjpc Oct 12, 2008 om 23:11
Computers & telefonie

Lange reparatie

bijdeze wou ik vragen
is er een tijdlimiet voor een reparatie
ik heb namelijk een nokia 6300 terreparatie aan geboden bij t-mobile
telefoon netjes bij mij thuis opgehaald
na 2 weken heb ik gebeld  en daar bleek hij was terug maar hij was niet goed dus ze stuurden hem weer terug
na weer 2 weken was hij weer terug maar hij was weer niet goed dus hij moet weer terug voor reparatie.
ik heb wel een leen telefoon.
maar hoelang mag zo iets duren
de telefoon is bij mij op 3 september op gehaald

mvg  wilfred

386 3 Rapporteer

lu
door luckystrike_1 - Oct 13, 2008 om 14:24
7 Antwoorden / 0 Vragen

Ik kan je vraag niet voor je beantwoorden maar ik heb inmiddels ook wat slechte ervaring opgedaan met de reparatieservice van t-mobile.

Wij hadden een kapotte MDA, touchscreen kapot. Telefoon opgestuurd, na 3 dagen was hij al terug. Touchscreen vervangen zeiden ze. Alleen waren duidelijk de lijmresten van de screenprotector nog te zien die op het kapotte scherm zaten. Er was dus niets vervangen. En het scrollwheel deed het ineens ook niet goed meer.

Nogmaals opgestuurd, weer na 3 dagen terug. Toestel total loss verklaard wegens waterschade. Wat onzin is, telefoon is 2 maanden oud en nooit in contact gekomen met water.
Het vreemdste was dat de telefoon het nu ineens wel weer doet!

Ik heb eenbrief geschreven hierover, zodat ze in ieder geval op de hoogte zijn als het scherm weer kapot gaat. We doen verder niets meer met deze situatie omdat de telefoon het doet, maar t is wel een vreemde gang van zaken.

Ik moet er wel bij zeggen dat de zaken bij ons sneller worden afgehandeld omdat wij zakelijke klant zijn in plaats van particulier.

wj
door wjpc - Oct 13, 2008 om 14:42
1 Antwoorden / 1 Vragen

ik ben ook een zakelijke klant met een
verzekering .
en haal en breng service.

ze zeggen gewoon u heeft toch een leen toestel.

op
door oplossing - Oct 13, 2008 om 17:11
119 Antwoorden / 1 Vragen

@wjpc, u mag nog blij zijn dat uw toestel opgehaald werd, ik heb enorme nare ervaringen met T mobile (voorheen Ben) Mijn tel. werd dus niet opgehaald op de dag van afspraak maar 3 dagen later, kreeg geen leen toestel en na 2 weken wachten nog steeds geen telefoon, weergebeld maar mijn tel. was helemaal verdwenen, truc van Hans Klok, een vergoeding ho maar, plots werd mijn tel. gebracht maar in dezelfde verpakking an mij aangeboden zoals ik hem die 3 weken ervoor had meegegeven. Hopeloos die T mobile. Weer het hele riedeltje, bellen, ophalen, gsm verdwenen en weer in dezelfde staat retour, toen heb ik hem geweigert aan te nemen en mijn abonnement niet meer betaald en opgezegd, Voor mij NOOIT meer T mobile (v/h Ben) een zooitje maken ze ervan. Dus............ hou het in de gaten want voordat je het weet zie je je eigen gsm nooit meer terug.

Succes