ha
door hazetjm Aug 12, 2016 om 10:13
Computers & telefonie

Ledigen mailbox KPN

Hallo
 Kreeg berich dat mijn mailbox  KPN (@ hetnet.nl) vol zit en kan die niet ledigen via WEBMAIL
 Bij het verwijderen van mappen kwamen steeds nieuwe mappen erbij met dezelfe naam , maar dan dun gedrukt.
 als ik DIE ( dungedrukte mappen) weer wilde verwijderen, kwamen ze er weer EXTRA bij te staan.
Het verwijderen ging wel, maar bij het opnoieuw opstarten van de mail, staan ze er weer in.
 in een mum van tijd  ging mijn mailbox van 500 MB naar 99905 MB dus overvol
 wat te doen???? bedankt alvast ( hoop antwoorden nog wel te kunnen ontvangen)

4102 5 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Aug 12, 2016 om 10:34
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U moet de mappen ook niet verwijderen, maar de inhoud.

aurora1
door aurora1 - Aug 12, 2016 om 11:59
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kijk eventueel ook in uw mailprogramma op de pc of daarin aangevinkt staat dat mails op de server moeten worden bewaard.
Als dat het geval is dan een tijdslimiet daarvoor instellen van bijv. een week o.i.d., of dit niet aanvinken. In het laatste geval kunt u niet zowel op de pc als bijv. de gsm mails ophalen maar is het of bij het ene apparaat of bij het andere apparaat.
En inderdaad, niet de mappen maar de mails erin verwijderen.
Die dus aanklikken (blauw maken) en dan bijv. met Shift+Del verwijderen. Voor het verwijderen van een rij mails Shift vasthouden en met de cursor meer mails aanklikken.

ik
door ikzelf1942 - Aug 22, 2016 om 01:36
81 Antwoorden / 15 Vragen

Allen bedankt, na heel veel moeite en geduld is het voor elkaar, al weet ik niet hoe het allemaal gegaan is,
een kennis ( kenner!!)  is een uurtje ermee bezig geweest.

edrick3
door edrick3 - Aug 22, 2016 om 08:44
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Mooi dat het is opgelost.
Bedankt voor het terugmelden (dat zouden meer mensen moeten doen). ;-)