mi
door midget_1 Aug 30, 2005 om 16:15
Computers & telefonie

LEVERTIJD VAN 24 UUR NAAR 6 WEKEN!!!

IK HEB BEGIN AUGUSTUS EEN NOKIA 8800 BESTELD BIJ GSMWEB.NL. dEZE ZOU VOLGENS CONTRACT BINNEN 24 UUR BEZORGD WORDEN.

 dIT IS REEDS DRIE WEKEN GELEDEN EN VOLGENS HET VROUWTJE DAT IK NET AAN DE TELEFOON HAD DUURT HET OOK NOG MINIMAAL 3 WEKEN. dIT WAS BIJ HUN AL BEKEND OP HET MOMENT DAT WE HET CONTRACT AFSLOTEN.

zIJ BEROEPEN ZICH OP HET FEIT DAT IN DE VOORWAARDEN IS OPGENOMEN DAT HET TOESTEL OP VOORRAAD MOET ZIJN, MAAR JA DAAR KAN IEDEREEN ZICH WEL OP BEROEPEN MET EEN WINKEL. ERG MISLEIDEND ALLEMAAL EN ZE WISTEN VAN TE VOREN DAT HET ZOLANG GING DUREN, IK ZIT NU ZONDER TELEFOON,

KAN IK ME ERGENS OP BEROEPEN ZODAT IK HET KAN ANNULEREN?

dE EERSTE TELEFOONREKENING IS OVERIGENS WEL BINNEN!

862 3 Rapporteer

tetter
door tetter - Sep 1, 2005 om 08:53
174 Antwoorden / 14 Vragen

Hallo Midget,

Volgens mij moet je nog heel even geduld hebben. Puntje 9.1 van de algemene voorwaarden (http://www.gsmweb.nl/voorwaarden/av_gsmweb.pdf)

Indien de overmachtstoestand drie maanden heeft geduurd, hebben

beide partijen het recht de Overeenkomst schriftelijk geheel of

gedeeltelijk te ontbinden.

Het lijkt me een overmacht situatie en kunt op grond hiervan de overeenkomst ontbinden.

Succes !

tj
door tja - Sep 1, 2005 om 10:45
12 Antwoorden / 1 Vragen

Dan lees je selectief, Tetter.

Er staat namelijk een overmachtssituatie van 3 maanden.

Er wordt op dit moment 3 weken gewacht en het kan momenteel nog 3 weken duren.

Dan zit je dus pas op de helft van de overmachtsperiode waar na je de koop kan ontbinden.

di
door digi - Oct 1, 2005 om 21:26
6 Antwoorden / 0 Vragen

De Nokia 8800 is vanaf eerste leverdatum zo schaars dat het makkelijk die 3 maanden zal halen....;-) En na ontvangst zal die ook de dag erna defect raken, dus veel succes.