cream
door cream Jan 24, 2005 om 13:44
Computers & telefonie

Levertijden van Vodafone onlinewinkel

Ik heb op 4 januari een bestelling gedaan via Vodafone online webwinkel. Op 11 Januari heb ik bevestigd gekregen dan mijn gegevens, contract enz, ontvangen waren en dat de bestelling binnen 3 werkdagen uitgeleverd zou worden. Voordat alles verstuurd word zou ik nog een e-mail ontvangen. Tot op de dag van vandaag, 2 weken verder, heb ik er helemaal niets meer van gehoord. Ik heb e-mails gestuurd, gebeld maar niemand kan mij antwoord geven. Ik had beter naar de winkel kunnen gaan maar i.v.m. werk dacht ik laat ik het via internet doen.


Mijn e-mail word niet eens beantwoord, het call centrum weet ook niets. Heeft iemand ook dit soort ervaringen? Hoe lang duurde het voordat het uitgeleverd werd, of wordt het uberhaubt wel uitgeleverd?


Nu wil ik wel naar de winkel maar ik ben bang straks 2 contracten te hebben. Help, wie heeft ervaringen.

191 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Jan 24, 2005 om 15:27
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo Cream. Erg klantvriendelijk is Vodafone zo te lezen niet en ik vraag me af of je wel door moet gaan met een dergelijk bedrijf. Maar dat is natuurlijk je eigen beslissing. In elk geval zou ik, voordat je naar de winkel gaat, Vodafone per e-mail laten weten dat je van de verbintenis, welke via Internet is gesloten afziet omdat ze hun belofte binnen 3 werkdagen de bestelling uit te voeren niet zijn nagekomen. Als je in de winkel een nieuwe overeenkomst sluit kun je ook over de Internet kwestie iets zeggen en mogelijk kunnen zij e.e.a. in het Vodafone bestand nazien. Het risico dat je op deze manier 2 contracten afsluit lijkt mij dan gering. Veel plezier met je mobieltje en groeten - Enc.

ve
door verwijderd - Feb 4, 2005 om 23:37
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ga niet veder met vodafone heb zelf ook het een eenander met vodafone besteld maar daar ging ook weken overheen en je word van het kastje naar de muur gestuurd bezint eer ge begint

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

No
Noa44evan! - Sep 22, 2024 om 15:46
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Krijg na opzegging van ziggo abbo. nog een rekening van €78,- kosten booster. Terwijl ik deze terug heb gestuurd incl. router in toegestuurde ziggo doos. Tevens dreiging met incasso,omdat ik natuurlijk niet heb  betaald. Ziggo div. keren gemaild hierover maar geen reactie?
Verzendgegevens post nl aanwezig 
Graag Uw reactie hierover. 


              m.vr.gr. John Q. 

Lees meer

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer