ka
door kayka Jun 8, 2015 om 13:02
Computers & telefonie

Link in website

Steeds als ik op een link in een website klik (b.v Kassa of Omroep Brabant) komt ik op www.totaladperformance.com terecht.
Scannen met Norton , ccleaner of Malw bites helpt niet.Wie heeft een tip?

792 8 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Jun 8, 2015 om 13:05
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Probeer ADW Cleaner eens KLIK

edrick3
door edrick3 - Jun 8, 2015 om 13:51
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo kayka,

Dat lijkt weer een recente browser hijacker te zijn.
Als bovenstaande cleaner niet helpt kun je ook MBAM proberen (zou ik trouwens sowieso - nog - even laten scannen.)

Pas op met scanners die op internet - via google bv - worden aanbevolen: (meestal) Spyhunter en die moet je NIET gebruiken; dan kom je van de regen in de drup.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Jun 8, 2015 om 13:52
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Oh, even overheen gelezen: je hebt MBAM al geprobeerd.

akkerdistel
door akkerdistel - Jun 8, 2015 om 16:55
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Ik heb wel een tip, twee zelfs, en goede ook nog, maar denk niet dat je die tip wilt weten, stop hier dan ook maar met lezen;

- Verwijder* Norton en neem iets dat wel zijn werk doet.
- Gebruik 'n browser waar in je scripts kunt blokkeren, voorkomt veel narigheid.

edrick3
door edrick3 - Jun 10, 2015 om 12:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen

En ..... opgelost?

ka
door kayka - Jun 10, 2015 om 14:36
6 Antwoorden / 4 Vragen

Heb Chrome verwijderd en Firefox gedownload hoop dat het helpt.
Bedankt vr groeten

gompy2
door gompy2 - Jun 10, 2015 om 15:00
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=kayka schreef op woensdag 10 jun 2015, 14:36]Heb Chrome verwijderd en Firefox gedownload hoop dat het helpt.
Bedankt vr groeten
En scannen met AdwCleaner zoals aangegeven in de eerste reactie, had je dat nog gedaan?

edrick3
door edrick3 - Jun 10, 2015 om 15:06
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=kayka schreef op woensdag 10 jun 2015, 14:36]Heb Chrome verwijderd en Firefox gedownload hoop dat het helpt.
Bedankt vr groeten

Dat zou je dan meteen moeten kunnen constateren, maar ben bang dat dat de oplossing niet is.
AdwCleaner - klik hier - zou moeten helpen.
Heb je dat al geprobeerd.
Even doen en meldt dan de resultaten maar.

Met vr.gr.