je
door jeanev Apr 18, 2013 om 23:02
Computers & telefonie

Maanden lang geen XMS diensten

2 Maanden lang van geen enkele dienst van xms gebruik kunnen maken, geen internet, geen tv en geen telefoon.
Telefoon werkt, nu na 4 maanden, nog steeds niet.
Ik heb zelf 26 keer gebeld, maar helaas het mag allemaal niet baten.
Het enige dat er van hun kant gebeurd is het afschrijven van de abonnementskosten.........................
Wie kan mij helpen?

373 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Apr 19, 2013 om 00:27
10966 Antwoorden / 34 Vragen
0

Ik zie ook veel klachten op klacht.nl staan, daar is XMS actief, dus plaats uw klacht daar. Ook hier is al eens webcare van XMS geweest. Dus wacht een dag en kijk of ze u hier uit de brand komen helpen.

Voor de niet geleverde diensten zou ik als ik u was een klachtenbrief sturen waarin u abonnementskosten terug eist voor die periode, lukt dat niet dan kunt u het voorleggen bij de geschilencommissie. KLIK
Voordat u dat doet lees goed de brochure over de termijn en het klachtengeld door.

Uit uw verhaal kan ik niet opmaken, wanneer u bij deze club klant bent geworden, wanneer de diensten het wel of niet meer deden, maar dat legt u dan maar aan XMS uit.

webcare xms
door webcare xms - Apr 19, 2013 om 12:17
12 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Jeanev,

Wat vervelend om te lezen dat u al zolang last heeft van problemen met uw glasvezelabonnement, dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Kunt u ons een e-mail sturen op webcare@xmsnet.nl met daarin uw adresgegevens + toelichting vermeld? Wij zoeken graag uit wat er aan de hand is en wat u verder van ons kunt verwachten.

Met vriendelijke groet,

Tim de Jongh
XMS Webcare

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

si
simon1969 - Jun 17, 2024 om 16:00
Winkels & webshops
Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Ik heb op 19 mei 2024 100 stuks injectienaalden besteld en betaald bij Safe Products.nl. Krijg netjes na betaling een mailtje van de betaalde order en dat deze binnen 2- 5 werkdagen geleverd zou gaan worden. Tot op heden is er niets geleverd en ik had ze juist snel nodig voor mijn medicijnen iname. Mijn apotheek kan deze maat naalden niet leveren en ben dus aangewezen op een online winkel. Ik heb ... Lees meer

ni
nicmol - Jun 17, 2024 om 13:39
Vrije tijd & tuin

Hoeveel % hout mag ik aan houtopslag in mijn tuin leggeneggen

Ik  heb eenderde van in de  tuin hout liggen voor mijn houtkachel neergelecht
Het is een huurwoning
De woningbouw 
Ze zeiden dit

Goedemiddag, Ik liep vanmiddag achter uw huis voor een iets anders. Maar ik schrok mij rot wat ik in uw tuin zag. Zou u zo vriendelijk willen zijn om dit op te ruimen. Los van de uitstraling, wil ik er niet aandenken dat hier brand ontsta ... Lees meer

Mu
Mureuswausss - Jun 13, 2024 om 01:46
Computers & telefonie

Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode

Goedenavond Kassa,

Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.

Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon. 
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.

Vanzelfsprekend heb ik een repa ... Lees meer