ri
door riper Nov 25, 2004 om 13:54
Computers & telefonie

Mailwasher

Geachte mredewerkers,

Op advies van U heb ik mailwasher geinstalleerd om  van ongewenste mails af te komen. Dit werkt perfect. Als ik het goed begrijp wordt dit voor een maand gratis aangeboden, daarna moet men betalen. Is dit aanbevelsnwaardig en zijn geld waard.

Bedankt bij voorbaat, tineke

1415 2 Rapporteer

gr
door groen_1 - Nov 25, 2004 om 14:33
66 Antwoorden / 5 Vragen

Mailwasher is tegenwoordig voor één mailadres gratiz, ik heb een tijdje geleden de oude gehaald uit de prullenbak van Computer Idee: http://www2.computeridee.nl/prullenbak/

Ik weet alleen niet of die er nu staat nog steeds dezelfde is.

De oude is, waar je tegenwoordig voor moet betalen, onbeperkt invoeren van accounts en hotmail.

op
door opa_1 - Jan 9, 2005 om 01:47
2 Antwoorden / 0 Vragen

Jawel hoor, Mailwasher is zijn geld zeker wel waard, kijk bijvoorbeeld
eens op www.cnet.com, voer daar mailwasher in en zoek in downloads,
daar krijg je dan een recensie te zien, zelf gebruik ik Mailwasher nu
ongeveer twee jaar, het programma werkt prima en je kunt er meerdere
mail accounts op installeren, o.a. van hotmail maar ook POP accounts en
IMAP accounts, er zit een "leer" functie in die elke keer als je mail
krijgt die je niet wilt hebben jouw eigen antwoord daarop opslaat (dus,
deleten, bouncen, op blacklist zetten) dat wordt onthouden dus de
volgende keren wordt dat automatisch al gedaan. Zeer habdig maar
misschien wat moeilijk voor e beginner, toch zeker een aanrader hoor.
Opa