mijntjeb
door mijntjeb Dec 21, 2010 om 14:21
Computers & telefonie

Microsoft outlook mail!!!

Goede middag,

Ik kan mijn mailtjes niet meer openen,
er komt dan te staan!!!
Deze bewerking is geannuleerd, vanwege
systeembeperkingen.
Neem contact op met de systeembeheerder.
Hoe kan ik dit oplossen, nooit eerder problemen
mee gehad.

Groetjes Mijntje

6037 15 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Dec 21, 2010 om 16:02
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo mijntjeb,

Probeer eens systeemherstel met een (vetgedrukte) datum toen het nog wel werkte.

Suc6

mijntjeb
door mijntjeb - Dec 21, 2010 om 16:42
201 Antwoorden / 87 Vragen

Hoi Edrick.

Ik had systeemherstel gedaan, maar was niet ver genoeg terug gegaan.
Maar nu is het opgelost, fijn!! en vriendelijk bedankt!!!
Ik had al naar microsoft gebeld, maar konden mij ook niet helpen.
Had IE al hersteld!! '
Edrick fijne feestdagen en 'n gezond 2011!!!!

Mijntje.

edrick3
door edrick3 - Dec 21, 2010 om 16:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@mijntjeb,

Mooi dat alles weer werkt zpals het hoort.

Ook fijne feestdagen en een 2011 zonder (veel) (computer)problemen.

Met vr.gr., edrick3

we
door wevedeha - Dec 22, 2010 om 12:04
4 Antwoorden / 2 Vragen

Bij een volgend probleem zou u lid kunnen worden van sneniorweb, die u een telefonisch advies geven of een huisbezoek van een ervaren ambassadeur regelen. Voor meer info zie de website seniorweb.nl

jeanpaul
door jeanpaul - Dec 22, 2010 om 12:42
48 Antwoorden / 0 Vragen

Seniorweb? Nee joh.. gewoon even de foutmelding invoeren in een willekeurige zoekmachine (Bing, Google enz). Dan krijg je oplossingen zoals deze: http://support.microsoft.com/kb/310049.

re
door rebert - Dec 22, 2010 om 12:50
1 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk, dat is nu een goede en zinvolle suggestie!

ja
door janhrl - Dec 22, 2010 om 13:09
16 Antwoorden / 6 Vragen

Een goed advies van wevedeha om lid te worden van Seniorweb.
Welke computershop komt bij je aan huis om een probleem op te lossen voor slechts € 4,50 (uur!) + reiskosten (€ 0,19 per km)?
Vooral voor diegenen die nog niet zoveel computerervaring hebben, is Seniorweb een uitkomst. Geen wonder dat ze in korte tijd al meer dan 100.000 leden hebben.
En anders dan de naam doet vermoeden kan iedereen lid worden van Seniorweb, of je nu 18 of 88 bent. En voor het geld (slechts € 25 per jaar) hoef je het niet te laten. Na jarenlang lid te zijn geweest van de HCC ben ik nu lid van Seniorweb. Die hebben maar liefst 3.000 vrijwilligers om leden te helpen met het oplossen van pc-problemen!

es
door estestpro - Dec 22, 2010 om 13:49
20 Antwoorden / 21 Vragen

Toch niet abusievelijk een illegale versie van Microsoft Windows Vista of Seven gedownload ? Want ondanks het wegdrukken van "help mij herinneren" draait Microsoft de knop eens om en kunnen er geen e-mails meer worden verzonden en ook niet meer worden ontvangen. Oplossing: koop voor ruim € 130 een legale versie in de computershop. Succes

edrick3
door edrick3 - Dec 22, 2010 om 14:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@@@,

Probleem was al opgelost!!

@jeanpaul,

De gegeven 'oplossing' betreft een foutmelding bij het aanklikken van een hyperlink in Outlook die kon optreden na upgraden tot IE6. Behoorlijke tijd geleden! Is hier niet van toepassing!

Met vr.gr.

mijntjeb
door mijntjeb - Dec 22, 2010 om 17:31
201 Antwoorden / 87 Vragen

Goede middag,

bedankt voor de reakties, maar het probleem was al opgelost,
met systeemhersel...
Fijne feestdagen en een gezond 2011.

groetjes Mijntje

zu
door zuene - Dec 23, 2010 om 22:06
12 Antwoorden / 0 Vragen

Fijn dat u zo enthousiast bent over Seniorweb. En dat zijn de andere 110.000 leden ook. En natuurlijk is er meer dan alleen PCHulp.
Een kleine correctie: Seniorweb is voor senioren, dus vanaf 55+ tot 90+

Prettige feestdagen en een gezond en goed 2011
Een enthousiaste PCHulp medewerker.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 24, 2010 om 13:55
16887 Antwoorden / 202 Vragen

Aardig die reclame voor o.a. Srweb. Maar de meest eenvoudige oplossing is toch meestal, als al gegeven: systeemherstel, vooral als alles eerde wel goed werkte.

Misschien wel een andere tip: maakt u regelmatig uw PC schoon?
Met bijv. een gratis cleaner waarmee u registerfouten kunt opsporen en herstellen, cookies verwijderen en andere mogelijke 'rariteiten' die soms zomaar ineens problemen kunnen veroorzaken.

mijntjeb
door mijntjeb - Dec 24, 2010 om 14:22
201 Antwoorden / 87 Vragen

Goede middag gerrit altena

Bedankt voor Uw reaktie.
Nee mij laptop nog nooit schoon gemaakt,
ik heb deze laptop pas 1 jaar.
Maar hoe bedoeld U, gratis cleaner?? Ccleaner doe ik iedere week van Piriform,of bedoeld U dat niet??
Mijn laptop start wel langzaam op,de laatste tijd..
Ik hoor het nog wel...

Groetjes Mijntje

edrick3
door edrick3 - Dec 24, 2010 om 14:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo mijntje,

Misschien heb je nog iets aan dit artikel (let maar niet op het jaartal).

Met vr.gr.

ge
door gerja - Dec 25, 2010 om 12:50
1 Antwoorden / 0 Vragen

Het is een probleem dat vaak veroorzaakt wordt door de installatie van Google chrome.
Je leest er alles over op:

http://blogs.microsoft.nl/blogs/tonykrijnen/archive/2009/06/19/outlook-deze-bewerking-is-geannuleerd-vanwege-systeembeperkingen-dankzij-google-chrome.aspx
Met dank aan Tony Krijnen van Microsoft

Een pc helper van Seniorweb