spike
door spike Mar 2, 2007 om 19:57
Computers & telefonie

Mijn domein.nl

heb vorig jaar per vergissing een domeinnaam aangevraagd met achtervoegsel       . eu

daarna gelijk geannuleerd(aangetekend en wel),deze maand weer geld afgeschreven

van mijn rekening,

kennelijk kom je er niet vanaf,blijven ze geld gewoon van je rekening halen.

336 5 Rapporteer

labswans
door labswans - Mar 2, 2007 om 20:07
1918 Antwoorden / 10 Vragen

rekeningnummer van het bedrijf laten blokkeren door bank

rode kaart insturen

bedrag laten storneren per direct

laat ze maar komen met bewijs , u heeft netjes aangetekend verstuurd dat u ageannuleerd heeft dus is er geen probleem voor u

labswans

stacey
door stacey - Mar 2, 2007 om 20:28
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Je zegt; -daarna gelijk geannuleerd(aangetekend en wel),--

heb je daar ooit bevestiging van gekregen ?

dat poststuk daadwerkelijk afgeleverd was?

en bevestiging van bedrijf dat het opgezegd was?

menno0
door menno0 - Mar 2, 2007 om 20:41
236 Antwoorden / 42 Vragen

13 juli 2006 ontving ik een bevestigingsbrief van Speedlinq, waarin de gebruikersinstelling. Gebruikersnaam, Wachtwoord en Domeinnaam.

Ik ging activeren en schreef keurig de domeinnaam, waarbij onmiddellijk de bevestiging binnenkwam bedankt voor het vestigen van de domeinnaam à € 2,50 per maand. Hierop belde ik Speeldinq kantenservice en ook later nog heb ik dit geprobeerd te annuleren. Nee ik zit vast aan een jaarcontract en heb het zelf ingevuld.  Het heeft even geduurd voordat ik het snapte, maar voelde me wel flink in de maling genomen.

Mogelijk heeft U ook een jaar contract? Dan helpt aangetekend opzeggen niet. Eerst wordt de maand volgemaakt, daarna kunt U per maand opzeggen. In totaal neemt dit dus 14 maanden in beslag.

ijzerbroot
door ijzerbroot - Mar 3, 2007 om 09:29
460 Antwoorden / 6 Vragen

Beste Spike,

welke voorwaarden gelden bij die overeenkomst? Wanneer uw annulering binnen de voorwaarden valt en alleen de vergoeding voor uw .eu domein aan dit bedrijf betaald, dan kan u uw bank opdracht geven uw rekening te blokkeren voor afschrijvingen door dat bedrijf. Echter: wanneer u contractueel bv 1 jaar aan dat domein (en daarmee ook de betaling) vastzit dan dient u (helaas) te blijven betalen. Stopt u/ blokkeert u de betalingen, dan blijft u in gebreke...

IJzerbroot

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 3, 2007 om 10:36
16966 Antwoorden / 202 Vragen

uw bank kan selectief blokkeren op uw verzoek (zg rode kaart).

Aanvullend: vraagsteller kan kennelijk bewijzen dat er is opgezsegd dus kunnen er verder geen problemen komen. Mogelijk kan men lastig doen maar alle bewijzen van de reguliere opzegging zijn voorhanden.