ro
door roloni Aug 28, 2009 om 13:49
Computers & telefonie

Mijn printer werkt inneens niet meer

hallo iedereen,zomaar inneens hout mijn printer een hp photosmart2575 al in one ermee op ,ik druk op printen ,het komt er ook te staan ,maar dan !! hij print niet ,bij hp op de site kun je contro leren of alles goed is dit is ook het geval,alle software enz is oke,wie o wie kan mij (ons ) helpen ,alvast bedankt ,mvg  roloni

433 2 Rapporteer

freya
door freya - Aug 28, 2009 om 14:00
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo roloni,

Geeft de computer wel het bekende geluidje als je de printer aanzet, ten teken dat er een USB-apparaat gevonden wordt? En heb je ook al eens geprobeerd om de printer op een andere USB-poort aan te sluiten?

Mocht dat niet helpen, dan zou je een 'systeemherstel' naar een eerdere datum kunnen proberen.

m.vr.gr. Freya

monkey
door monkey - Aug 29, 2009 om 12:43
52 Antwoorden / 1 Vragen

Hi,

zou je eens onder Configuratiescherm\Printers kunnen kijken of de juiste printer geselecteerd is? Het kan zijn dat er per ongeluk een extra printer is geinstalleerd, en deze als 'standaard' staat opgegeven. Dan wordt er dus naar de 'verkeerde' printer een opdracht verzonden, en gebeurt er weinig ;-)

Monkey