ewokkie
door ewokkie Oct 15, 2011 om 10:48
Computers & telefonie

Mijn telefoonklok loopt achter

Hallo,

Ik heb een Samsung S5150 Diva Fold en sinds een paar dagen loopt de klok niet meer goed. Elke 24 uur loopt de klok 5 minuten achter. Dit was nooit eerder, dus ik snap er niks van. Uit de gebruiksaanwijzing kom ik niet en ik heb niets aan de instellingen veranderd. Zit er in zo'n mobieltje ergens anders nog een batterij die kapot zou kunnen zijn? Wie weet er een antwoord?
Als het goed is zou ik nog wel garantie op het toestel hebben, maar dan moet ik hem opsturen naar de fabrikant en dan heb ik mijn gegevens niet meer. Erg lastig dus.

Alvast bedankt

1800 2 Rapporteer

birdies
door birdies - Oct 16, 2011 om 04:07
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Aangezien de 'recente vragen' door een zeer gefrustreerd mannetje wordt vervuild, even een 'up' van dit topic.

robtien
door robtien - Oct 16, 2011 om 11:39
269 Antwoorden / 10 Vragen

kopieer uw gegevens van de telefoon af en zet ze ergens anders op.
dan zou u u toetstel op kunnen sturen . echter zit er meestal maar een batterij in de telefoon. heb je ook al geprobeerd terug te zzetten naar fabrieksinstellilngen?
als dan het probleem niet opgelost is is er iets stuk in het gedeelte die de klok aanstuurt.