Mobiel van ben
goededag ik heb onlangs een abbonament afgesloten bij de provider Ben en een telefonische een contract afgesloten waarvan ik er zeker van zou zijn dat ik een maandelijks bedrag voor de telefoon zou gaan betalen maar eenmaal de telefoon in huis met het contract blijkt dat ik in een keer 120 euro moet betalen voor het toestel , dus wij meteen gebeld dat het niet klopten toen werd er gezegd dat wij de telefoon maar terug moesten sturen (wat al heel raar is) en dat wij dan opnieuw een contract moesten afsluiten allemaal heel vreemd , dus wij vroegen om een retouradres maar dat kregen wij niet omdat ze het door zouden zetten naar een bedrijf die dit regeld dat bedrijf heet dynafix na meerdere malen te hebben gebeld weet dat bedrijf hier nog steeds niets van en als je Ben belt zeggen ze dat ze het bedrijf opdracht hebben gegeven dat alles opgehaald moet worden maar wij zijn nu in middels drie weken verder en ik zit nog steeds met een toestel wat ik niet kan gebruiken en klaar ligt voor retour maar dit is echt vervelend en zeer frusterend ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen
![diumenge](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/ad66969967119d6e81fba82b5e51fd1172e8e2ffb301555c2357f37f50319d52.png)
Nee, hier kunnen we niets mee.
Als je zelf kan aantonen dat je niet hoefde bij te betalen voor het toestel kan je er zelf misschien wel wat mee, want dan zou het niet nodig moeten zijn om bij te betalen en ook niet om het toestel terug te sturen. Om welke aanbieding gaat het?
Ik denk, nee ik weet het wel zeker, dat je zelf niet goed hebt opgelet tijdens het bestelproces. Als je een goedkoper abonnement neemt of i.p.v. een 2-jarig contract een 1-jarig contract afsluit, dan verandert natuurlijk de prijs van het toestel.
Zoals al gevraagd: om welk toestel gaat het en wat voor abonnement heb je afgesloten.
![aurora1](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/f9fdb95e117708232994692838161b581d5be23e41bf03c85a48ab69c158ad8d.png)
Nee, wij kunnen hier niets mee.
Hangt dit samen met uw vraag van 10 maart jl, waarbij u geen antwoord heeft gegeven op de hier aan u gestelde vragen?
Kunt u nu dan wel antwoord geven op de gestelde vragen over welke aanbieding/welk abonnement het betreft en welk toestel (merk/type)?
Of vindt u dat te veel moeite, net zoals het plaatsen van hoofdletters en punten, dus de lange reeks woorden opdelen in zinnen?
Ik ben van mening dat deze hele constructie moet stoppen.
Je neemt gewoon een abonnement met de belminuten/data/SMS die bij je passen en koopt zelf los een telefoon.
Geen gezeur geen vage contracten en mensen zullen langer met hun toestel doen.
Mijnheer Apple en Samsung zullen hier niet blij mee zijn van 95% van hun klanten gaan geen 600-900 euro voor een toestel betalen. Terwijl ze nu dit soort bedragen lenen om erbij te horen.
Diewilik
Tegenwoordig staat er wel apart bij vermeld wat de kosten voor het toestel zijn. Al een hele vooruitgang dus. Is en blijft natuurlijk wel een afbetalingsregeling. Zelf koop ik altijd wel een los toestel + sim only.
Telefonisch een contract sluiten voor een mobiele computer waar ook nog mee gebeld kan worden is vragen om moeilijkheden. Mis communicatie, niet goed luisteren en bovenal vergeten wat er allemaal afgesproken is. Maar waarom bent u zo gefrustreerd want u heeft tijdig het abonnement opgezegt en nu nog geen schade geleden behalve dan dat het ding ongebruikt stof ligt te vangen. Tip sluit het volgende abonnement via internet af dan kunt op uw gemak alle voor en nadelen tegen elkaar afwegen en een keuze maken die u ook nog eens per mail krijgt toegestuurd.
![akkerdistel](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/68d296616ed6ebabca9b613e9cf7f1513a28756feb17548121fd376c75390ed3.png)
Nog een vele beter tip; neem gewoon prepaid, die 'mobiele computers' zijn zo slim dat je -vrijwel gratis- via wifi kunt internetten en vanaf gratis tot en met spotgoedkoop kunt bellen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik krijg mijn geld niet terug van de cruise maatschappij
Door dat ik Amerika niet in mocht door mijn vakantie in Cuba in januari 2023. Krijg ik mijn betaling niet terug. Ik had een cruise geboekt via Miami Bahamas en nog meer met De NCL
OP 20 December 2023.€2500. Betaald maar nog ABN Verzekering en cruise maatschappij willen mijn geld niet terug geven. In April 2023 ben ik gewoon naar Amerika gereisd toen was er niets aan de hand, daarom heb ik d
...
Lees meer
Geen papieren handleiding meer bij nieuwe Volvo.
Bij Volvo kun je de handleiding bij een nieuwe auto alleen op het schermpje in de auto raadplegen. Een, naar mijn ervaring, zeer verkeersonveilige situatie.
Het papieren exemplaar is vanwege het millieu afgeschaft. !?
Lees meer
Smartphone APPS werken niet
Heb een Poco x3 van 35 mnd oud.
Sinds kort openen enkele APPS niet.
Moet tel herstarten dan probleem verholpen (tijdelijk)
Heb op advies fabrikant de Mi versie opnw gedownload. Hielp niet. Cache van app verwijderd. Hele toestel terug gezet nr fabrieksinstellingen en opnw geïnstalleerd. Probleem blijft bij v.n mail app en bank app zich voordoen.
Hoe los ik dit o
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
![doetinchem](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/5049b064676200ec5c676cba3ed97353b229d8007e1890de470cc0b5215d9cdc.png)
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer