ma
door martje100 Mar 25, 2016 om 05:17
Computers & telefonie

Mobiel van ben

goededag ik heb onlangs een abbonament afgesloten bij de provider Ben en een telefonische een contract afgesloten waarvan ik er zeker van zou zijn dat ik een maandelijks bedrag voor de telefoon zou gaan betalen maar eenmaal de telefoon in huis met het contract blijkt dat ik in een keer 120 euro moet betalen voor het toestel , dus wij meteen gebeld dat het niet klopten toen werd er gezegd dat wij de telefoon maar terug moesten sturen (wat al heel raar is) en dat wij dan opnieuw een contract moesten afsluiten allemaal heel vreemd , dus wij vroegen om een retouradres maar dat kregen wij niet omdat ze het door zouden zetten naar een bedrijf die dit regeld dat bedrijf heet dynafix na meerdere malen te hebben gebeld weet dat bedrijf hier nog steeds niets van en als je Ben belt zeggen ze dat ze het bedrijf opdracht hebben gegeven dat alles opgehaald moet worden maar wij zijn nu in middels drie weken verder en ik zit nog steeds met een toestel wat ik niet kan gebruiken en klaar ligt voor retour maar dit is echt vervelend en zeer frusterend ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen

793 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - Mar 25, 2016 om 06:18
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Nee, hier kunnen we niets mee.

Als je zelf kan aantonen dat je niet hoefde bij te betalen voor het toestel kan je er zelf misschien wel wat mee, want dan zou het niet nodig moeten zijn om bij te betalen en ook niet om het toestel terug te sturen. Om welke aanbieding gaat het?

Cookies
door Cookies - Mar 25, 2016 om 07:08
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Ik denk, nee ik weet het wel zeker, dat je zelf niet goed hebt opgelet tijdens het bestelproces. Als je een goedkoper abonnement neemt of i.p.v. een 2-jarig contract een 1-jarig contract afsluit, dan verandert natuurlijk de prijs van het toestel.

Zoals al gevraagd: om welk toestel gaat het en wat voor abonnement heb je afgesloten.

aurora1
door aurora1 - Mar 25, 2016 om 13:41
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Nee, wij kunnen hier niets mee.

Hangt dit samen met uw vraag van 10 maart jl, waarbij u geen antwoord heeft gegeven op de hier aan u gestelde vragen?
Kunt u nu dan wel antwoord geven op de gestelde vragen over welke aanbieding/welk abonnement het betreft en welk toestel (merk/type)?
Of vindt u dat te veel moeite, net zoals het plaatsen van hoofdletters en punten, dus de lange reeks woorden opdelen in zinnen?

Gerry1969
door Gerry1969 - Mar 25, 2016 om 13:51
3449 Antwoorden / 25 Vragen
1

Ik ben van mening dat deze hele constructie moet stoppen.
Je neemt gewoon een abonnement met de belminuten/data/SMS die bij je passen en koopt zelf los een telefoon.  
Geen gezeur geen vage contracten en mensen zullen langer met hun toestel doen. 
Mijnheer Apple en Samsung zullen hier niet blij mee zijn van 95% van hun klanten gaan geen 600-900 euro voor een toestel betalen. Terwijl ze nu dit soort bedragen lenen om erbij te horen. 

Diewilik

Cookies
door Cookies Mar 25, 2016 om 14:05
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Tegenwoordig staat er wel apart bij vermeld wat de kosten voor het toestel zijn. Al een hele vooruitgang dus. Is en blijft natuurlijk wel een afbetalingsregeling. Zelf koop ik altijd wel een los toestel + sim only.

ro
door ronny530 - Mar 25, 2016 om 14:21
2828 Antwoorden / 41 Vragen
2

Telefonisch een contract sluiten voor een mobiele computer waar ook nog mee gebeld kan worden is vragen om moeilijkheden. Mis communicatie, niet goed luisteren en bovenal vergeten wat er allemaal afgesproken is. Maar waarom bent u zo gefrustreerd want u heeft tijdig het abonnement opgezegt en nu nog geen schade geleden behalve dan dat het ding ongebruikt stof ligt te vangen. Tip sluit het volgende abonnement via internet af dan kunt op uw gemak alle voor en nadelen tegen elkaar afwegen en een keuze maken die u ook nog eens per mail krijgt toegestuurd.

akkerdistel
door akkerdistel Mar 26, 2016 om 10:50
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Nog een vele beter tip; neem gewoon prepaid, die 'mobiele computers' zijn zo slim dat je -vrijwel gratis- via wifi kunt internetten en  vanaf gratis tot en met spotgoedkoop kunt bellen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

SI
SIEGLIEN VENLOO - Jul 2, 2024 om 04:11
Vakantie & reizen

Ik krijg mijn geld niet terug van de cruise maatschappij

Door dat ik Amerika niet in mocht door mijn vakantie in Cuba in januari 2023. Krijg ik mijn betaling niet terug. Ik had een cruise geboekt via Miami Bahamas en nog meer met De NCL
OP 20 December 2023.€2500. Betaald maar nog ABN Verzekering en cruise maatschappij willen mijn geld niet terug geven. In April 2023 ben ik gewoon naar Amerika gereisd toen was er niets aan de hand, daarom heb ik d ... Lees meer

ju
jukwis - Jul 3, 2024 om 20:15
Auto & vervoer

Geen papieren handleiding meer bij nieuwe Volvo.

Bij Volvo kun je de handleiding bij een nieuwe auto alleen op het schermpje in de auto raadplegen. Een, naar mijn ervaring, zeer verkeersonveilige situatie.
Het papieren exemplaar is vanwege het millieu afgeschaft. !? Lees meer

ta
tarwe15 - Jul 1, 2024 om 10:55
Computers & telefonie

Smartphone APPS werken niet

Heb een Poco x3 van 35 mnd oud. 
Sinds kort openen  enkele APPS niet. 
Moet tel herstarten dan probleem  verholpen (tijdelijk) 
Heb op advies fabrikant de Mi versie opnw gedownload. Hielp niet. Cache van app verwijderd. Hele toestel terug  gezet  nr fabrieksinstellingen en opnw geïnstalleerd. Probleem blijft bij v.n mail app en bank app zich voordoen. 
Hoe los ik dit o ... Lees meer