rooijm
door rooijm Jul 14, 2005 om 12:57
Computers & telefonie

Mp3-tjes op Samsung E720

Ik heb sinds kort een Samsung E720 in gebruik. Heel handig en leuk telefoontje. Nu wil ik graag ook MP3-tjes gaan beluisteren met het toestel, maar dat wil me nog niet lukken. Graag jullie advies.

Mogelijkheid om MP3 op de telefoon te zetten is via Bluetooth, maar dat zit niet op de computer. Dus dat is geen mogelijkheid.
Dan via de USB kabel. Tja, die zat ooit in onze computer, maar iemand heeft die nogal lomp er uit getrokken, waardoor nu een deel van de kabel nog in de computer zit, en dat moet dus eerst gerepareerd. Foto's lees ik nu uit via de HP printer, maar ik dat kan niet voor de telefoon.
Nu dacht ik slim te zijn en de uitgezochte MP3-tjes van de computer naar mijn vodafone email adres te mailen. Op de telefoon kan ik dan gewoon die mailtjes zien, maar kom ik er maar niet achter hoe ik de attachment moet downloaden.

Weet een van jullie of ik nou gewoon via mijn eigen computer op de een of andere manier die MP3-tjes naar m'n telefoontje krijg of moet ik toch maar iemand in m'n omgeving opzoeken en lief aan kijken die bluetooth op zijn computer heeft?

476 9 Rapporteer

sunset_1
door sunset_1 - Jul 14, 2005 om 16:36
265 Antwoorden / 22 Vragen

Emailen lijkt me ook een erg dure bezigheid. Het zal toch een van de 2 worden: USB datakabel of USB bluetooth-adapter.

Wanneer je de foto's trouwens uit kan lezen via de hp-printer dan is dit waarschijnlijk een USB-printer (toch?). Dan zou je dus de printer eruit kunnen trekken en iets anders erin steken. Als dit te omslachtig is koop je een kleine USB-hub, zodat je van die ene poort meerdere aansluitingen maakt!

Laat even weten of dat werkt...

xandor020
door xandor020 - Jul 14, 2005 om 17:56
180 Antwoorden / 8 Vragen

@sunset, Ik neem aan dat het printen rechtstreeks gaat van de usb van de phone naar de USB van de printer dus zonder tussenkomst van compu.

PCI kaart USB 2.0 in de Compu of huidige poort repareren is de meest blijvende constructieve oplossing dacht ik zo.

X

xandor020
door xandor020 - Jul 14, 2005 om 17:57
180 Antwoorden / 8 Vragen

ps. Hoewel je natuurlijk blijvend iemand lief kunt aan blijven kijken...... Doe ik ook al jaren (Bij mijn partner dan)

sunset_1
door sunset_1 - Jul 14, 2005 om 20:47
265 Antwoorden / 22 Vragen

D8 eigenlijk dat de foto;s van de digitale camera via de geheugenkaartlezer afgedrukt werden. Als da zo is dan is het een usb-printer (3500 series ofzo). Reachtstreeks van de samsung naar printer werkt niet, ondersteunt het toestel niet..

Geen misbruik maken van goedgelovige partners door alleen maar lief te kijken he :p

xandor020
door xandor020 - Jul 14, 2005 om 22:31
180 Antwoorden / 8 Vragen

Ik zou niet durven, trouwens, hij zou het niet accepteren, Niente alleen maar een bosje bloemen en een smile.

Nee bij Italianen moet je er echt meer voor doen....

(en krijg je er meer voor terug)

maar ik weist niet dat de E720 een kaart had en op de samsung site hebben ze het alleen over 88,5 Mb geheugen en niet over uitbreid   kaartjes, echter wel over compatible USB en Bleutooth Printing

http://www.samsung.com/nl/products/mobilephones/mobilephones/sgh_e720.asp

sunset_1
door sunset_1 - Jul 14, 2005 om 22:58
265 Antwoorden / 22 Vragen

Bedoelde ook een kaartje uit een andere camera....

phoebe6562
door phoebe6562 - Jul 16, 2005 om 15:43
9 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo,

Ik zou gewoon kijken voor een bleutooth adapter gaan is te koop in denk ik alle telefoonwinkels. Ik heb er ook een sinds kort en het werkt prima.

Maar als je zo een adapter heb gekocht moet je wel eerst de software installeren en als ie erom vraagt dan pas de adapter er in doen. Anders gaat de communicatie niet goed (dat had ik de eerste keer). Succes ermee

Groetjes

xandor020
door xandor020 - Jul 20, 2005 om 15:48
180 Antwoorden / 8 Vragen

hmm, ik zou ze niet via Vodafone mailen, dat gaat je volgens mij een hoop geld kosten om die op je telefoon te downloaden. Ik zou eens kijken of die USB te repareren is of desnoods een nieuwe usB kaart als het geen laptop is.

Iemand lief aankijken kan natuurlijk altijd :-)

(en niet alleen als je iets nodig hebt)

rooijm
door rooijm - Jul 20, 2005 om 16:10
62 Antwoorden / 6 Vragen

Ik heb de USB-hub niet geprobeerd, dus ik kan je niet laten weten of dat werkt. Wel o.a. m'n ouders lief aangekeken, want hun computer is iets nieuwer dan de onze, maar die hebben ook geen bluetooth. Dus loop ik eindelijk eens vooruit in de technologie haha!

Maar mijn probleempje was dus nog niet opgelost, dus even lief gekeken of onze ICT-er die USB kaart of poort wil repareren. Ik heb een bluetooth adapter aangeschaft, die ook op de USB poort moet worden aangesloten. En dan eindelijk... MP3-tjes luisteren!!