shinchan
door shinchan Jun 10, 2005 om 02:05
Computers & telefonie

Mpeg4?

Hallo, ik heb een sonyericsson k750i. en ik wil weten of ik mpeg4 bestanden erop kan zetten? En als het kan met welk software kan ik avi,wmv,mp2 enzovoorts omzetten in mpeg4?

263 8 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 13, 2005 om 23:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

De k750i handleiding vermeldt geen mpeg4 compatibiliteit. Zie: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=nl&lc=nl&ver=4000&template=pp1_1_1&zone=pp&lm=pp1&pid=10242

Er zijn werkelijk honderden programma's waarmee u muziek en video kunt omzetten in vele bestandsformaten. Kijk eens op www.download.com en maak een keuze.

Dam

ve
door verwijderd - Jun 14, 2005 om 13:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb sonyericsson eefe gemailt en ze zeggen dit

De volgende formaten worden ondersteunt:

- MP3 (192 kbit/s for local playback) .mp3
- MP4  .mp4
- M4A  .m4a
- 3GP  .3gp
(Audio encoded in AAC or AMR)
- AMR  .amr
- WAV  .wav
- G-MIDI (level 1 with 40 voices polyphony) .mid

Nu moet ik alleen maar weten met welke sofware ik kan converteren naar .mp4

ve
door verwijderd - Jun 14, 2005 om 14:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo shinchan,

Er is een uitstekend conversieprogramma gratis te downloaden als je op

dBpowerAMP Music Converter klikt.

Hierin zitten standaard al een aantal zogenaamde codecs (conversiesoftware) maar nog geen MP4-codec.

Deze kan je echter downmoaden en in dBpowerAMP installeren, zodat je ook andere formaten naar MP4 kan converteren.

Deze codec kan je downloaden op de site van dBpowerAMP Codec Central

Groet en succes,

Enterprise.

ve
door verwijderd - Jun 14, 2005 om 15:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is me gelukt te converteren maar er is 1 probleempje ik krijg geen
beeld als ik een bestand geconventeert heb. De orignele bestand heeft
wel beeld maar de converterende bestand niet.

ve
door verwijderd - Jun 14, 2005 om 16:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hé, dat is vreemd want in de MP4-codec zit ook m4a en die ondersteunt het beeld.

En zoals jij zegt ondersteunt je k750i ook m4a.

Wat is het bestandsformaat van het originele bestand...?

Is dit ook een formaat dat je k750i ondersteunt en zo ja, heb je deze ook mét beeld gezien op de k750i...?

Enterprise.

ve
door verwijderd - Jun 14, 2005 om 20:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

De clipje wat ik wil omzetten is .mpg. Op mij telefoon heb ik een
filpje van sonyericsson die van mp4 is die zit er al standaard op. ik
heb nog geen  clips op me mobiel gezet, dit zou de eerste keer
worden.

ve
door verwijderd - Jun 15, 2005 om 17:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb een video opname gemaakt via me mobiel en op pc gezet en de file formaat is .3gpp.

ve
door verwijderd - Jun 15, 2005 om 17:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste shinchan,

Ik kan het allemaal niet meer zo erg volgen, zoek eens op Google naar MP4, Mpeg4, m4a e.d.

Groet en succes,

Enterprise.