ma
door maroonedseam Apr 6, 2009 om 22:02
Computers & telefonie

Msn exploder

Hallo allemaal,ik zit met een vraagje ik heb msn exploder op mijn pc staan maar nu als ik mij aanmeld krijg ik een melding dat msn messenger service niet op deze computer is geinstalleerd,dan krijg ik de vraag ,wil je msn messenger service herstellen .dan klik ik op herstellen, maar dat werkt niet dan krijg ik alsnog een foutmelding.

wie weet of ik msn messenger service kan installeren op de pc en hoe.

bvd dank groetjes van mij

283 3 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Apr 6, 2009 om 22:36
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag maroonedseam, ik heb even uw vraag gegoogled en kwam het onderstaande o.a. tegen. Misschien staat daar de oplossing?

vr.gr.

Lsk520
door Lsk520 - Apr 6, 2009 om 22:42
827 Antwoorden / 2 Vragen

"exploder "?

Kijk maar uit dat ie niet ontploft.....:)

holpen
door holpen - Apr 7, 2009 om 08:29
1416 Antwoorden / 0 Vragen

MSN Explorer is een inmiddels sterk verouderd programma. Als je de nieuwste MSN Live Messenger installeert, kun je er donder op zeggen dat dit niet meer helemaal lekker werkt met je MSN Explorer. Ik geloof zelfs dat MSN Explorer standaard gebruikt maakt van de Internet Explorer 5.5(!) functionaliteit. Tsja, dat is wel heeeeel erg oud en tegenwoordig eigenlijk een garantie voor problemen.

Advies: stop met het gebruik van de MSN Explorer. Dit was een gebbetje van Microsoft dat allang niet meer ondersteund wordt. De problemen zullen in de toekomst alleen nog maar groter worden.
Stap over op een van de meest recente browsers: IE8, Firefox 3, Opera, etc. Gebruik voor je MSN de meest recente Live-programmatuur.