ol
door olympicton Sep 30, 2008 om 15:33
Computers & telefonie

MSN prbleem

Sinds kort WEER een  probleem als ik aan het chatten ben, constant wordt zonder dat ik iets doe de melding gegeven, en tientallen keren achter elkaar;"uw videoclip wordt verzonden",

De knop ingedrukt houden of op F2 drukken terwijl je praat om een voiceclip op te nemen. Laat de knop los om je bericht te verzenden

als je wilt stoppen moet je esc indrukken, maar  dan moet je  Windows Live Messenger ook weer openen.

372 1 Rapporteer

rm
door rmeijer - Oct 10, 2008 om 16:02
3 Antwoorden / 0 Vragen

Maak je toetsenbord eens schoon. Wil ook nog weleens helpen.

- R. Meijer