la
door laracroft Oct 23, 2005 om 17:18
Computers & telefonie

Muis+toetsenbord loopt steeds vast

Hallo,

ik heb al enige tijd een probleem met mijn pc. Af en toe gebeurt het (als ik gewoon zit te msn'en en internetten) dat mijn muis en toetsenbord vastlopen. Als ik een pictogram op mijn bureaublad aanklik met mijn muis, en een stuk verder op weer eentje, selecteert ie ze allemaal. Als ik aan het scrollwietje draait gaat ie voor en terug door mijn internetgeschiedenis of worden de letters groter/kleiner. Typen lukt niet meer. Tot nu toe heb ik t alleen kunnen verhelpen door mijn pc opnieuw op te starten. Ik heb een optische muis van het merk Typhoon, en werk met windows XP.

Wie weet wat er mis is?

750 5 Rapporteer

la
door laracroft - Oct 23, 2005 om 19:52
9 Antwoorden / 6 Vragen

Hallo Nutral

Bedankt voor je reactie. Ik dacht echter dat het aan mijn muis zo liggen, aangezien t een muis van een goedkoper merk is.

Gr.

eltjored
door eltjored - Oct 23, 2005 om 20:01
35 Antwoorden / 3 Vragen

Stomme vraag misschien, maar zijn beide draadloos. Dan kan het namelijk ook de batterijen zijn die minder sterk worden. Verder zou je de software van beide eens opnieuw kunnen instaleren waardoor het misschien ook weer beter gaat

la
door laracroft - Oct 23, 2005 om 20:18
9 Antwoorden / 6 Vragen

Hey Eltjored

Ook jij bedankt voor je reactie.

Nee, ze zijn beide met draad :P

Ik ga denk ik een nieuwe set kopen, van Logitech ofzo, want deze muis en toetsenbord zijn beide vrij oud en horen ook nie bij elkaar.

Gr.

nu
door nutral - Oct 23, 2005 om 20:19
22 Antwoorden / 0 Vragen

Waarschijnlijk is er iets met je toetsenbord aan de hand aangezien hij steeds ctrl of shift inhoud, probeer eens een virusscanner of hitmanpro erover te doen om te zien of het een virus is. en anders moet je een nieuw toetsenbord nodig.

nu
door nutral - Oct 23, 2005 om 20:26
22 Antwoorden / 0 Vragen

Dat ze bij elkaar horen maakt niet uit het gaat eerder om de dingen zelf. ik heb ook een muis een toetsenbord  die niet bij elkaar zijn maar ze werken perfect

ik heb een logitech mx510 en een Logitech media elite allebei usb en ze werken perfect.(ben een gamer)