an
door angeliq Aug 4, 2004 om 21:36
Computers & telefonie

Muziekbibliotheek voor te downloaden muziek?

Ik werk sinds kort met windows XP home. Ik zou graag een paar l muzieknummers willen downloaden. Kan iemand mij misschien vertellen of ik daar extra programmatuur voor nodig? Zo ja, op welke site is dat dan te vinden? Ik heb geen breedband of ADSL, een gewone 'telefoonverbinding.

Is er zoiets als een betrouwbare muziekbibliotheek waar al dan niet tegen betaling muziek is te downloaden? (Ik weet dat er als je met Apple werkt in Amerika een iTunes bibliotheek is. Zoiets zoek ik dus eigenlijk).

Met dank bij voorbaat, Angelique

827 4 Rapporteer

ck
door ck - Aug 4, 2004 om 21:49
27 Antwoorden / 8 Vragen

er bestaat natuurlijk kazaa

Groeten, CK

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Aug 5, 2004 om 12:39
763 Antwoorden / 1 Vragen

Op een pc met windows XP heeft u geen extra software nodig, de muziek die u wilt downloaden slaat u op in de map mijn muziek, de gedownloade muziek kunt u hierna in de windows-mediaspeler afspelen.
hou er wel rekening mee dat het downloaden met een 56k lijntje vrij lang duurt een liedje is gemiddeld al snel 5MB groot.

voor gratis muziek kunt u uiteraard bij kaaza lite terecht,
een betaald alternatief is te vinden op
http://www.ondemanddistribution.com/eng/home/home.asp
ook bij diverse internetproviders wordt betaalde muziek aangeboden

Een aantal aanbieders die plannen hebben om betaalde muziek aan te bieden voor de nederlandse markt zijn de freerecordshop, msn, ook itunes is van plan zich op de europese markt te begeven

groeten tuinfreak

he
door henna - Aug 7, 2004 om 10:12
1 Antwoorden / 1 Vragen

Nog een programma om muziek te downloaden is WinMx gewoon downloaden vanaf Google. Let er inderdaad op dat je modem vrij traag is en dat het immens lang gaat duren alvorens de muziek op uw PC zal staan.Het gaat je veel kosten aan verbinding met de telefoonlijn, die ondertussen niet te gebruiken is voor telefoonverkeer.

loepie
door loepie - Aug 7, 2004 om 10:45
2 Antwoorden / 1 Vragen

Als je muziek wilt downloaden, zou je moeten overwegen over te stappen op kabel- of ADSL-aansluiting. Downloaden gaat dan een stuk sneller en je telefoonverbinding blijft vrij.