My T-Mobile ongevraagd aangepast
Onlangs heb ik via T-Mobiel mijn abonnement verlengd en een nieuw toestel besteld. Nét voor de levering van het toestel blijkt dat mijn gegevens in My-T-Mobile gewijzigd zijn.
Mijn voorletters R.A.C. werden vervangen door A.A.
Navraag bij de helpdesk van T-Mobile wees uit dat de wijziging is uitgevoerd in opdracht van AMP Logistics (koeriersbedrijf) zonder mij hierover te informeren.
Mijn verzoek aan de helpdesk om de gegevens te corrigeren wordt niet gehonoreerd omdat dat volgens de procedures niet kan of mag. Hiervoor moet ikzelf een brief schrijven naar T-Mobile of naar een T-Mobile winkel gaan.
Principieel ben ik hierop tegen omdat ik zelf geen opdracht tot de wijziging heb gegeven. T-Mobile heeft inbreuk gemaakt op de gegevens die ik naar eer en geweten heb verstrekt en ze om duistere redenen aangepast. Naar mijn idee kan het niet zo zijn dat dit soort fratsen uitgehaald worden en vervolgens mag de klant zelf zien dat hij ze oplost.
Via deze site verneem ik graag of er meerdere mensen met een vergelijkbaar probleem geconfronteerd zijn/worden.
Waarom zijn de gegevens aangepast en wat gebeurt er op de achtergrond nog meer met onze gegevens zonder dat we daar weet van hebben?
Ik realiseer me dat het slechts een klein issue is maar zoals reeds gezegd is het een principe kwestie.
Ik vindt het nl. onacceptabel dat er buiten medeweten van klanten gegevens aangepast worden, en vervolgens de klant zelf alles in het werk moet stellen om zijn eigen gegevens gecorrigeerd te krijgen.
Hoe merkwaardig ook, het is nu eenmaal gebeurd en ik beveel je aan die corrigerende brief dan maar mét een kritische noot te schrijven. Vraag dan in die brief zeker waarom de gegevens aangepast zijn. Verstuur de brief voor alle zekerheid aangetekend en bewaar een kopie.
Zwemmer
En ik vind het nog altijd onacceptabel dat mensen überhaupt nog klant worden bij T-Mobile, ondertussen zou je beter moeten weten..
@ron542
Erg vervelend om te lezen dat je gegevens zijn gewijzigd zonder dat je hiervoor goedkeuring hebt gegeven. Ik vind dit zelf ook erg vreemd en wil dit graag voor je uitzoeken.
Mijn verzoek aan jou is om je vraag te stellen op het T-Mobile Forum. We kunnen dan bij je gegevens om alles na te kijken en het voor je oplossen. Maak je een forumaccount aan dan is deze automatisch gekoppeld aan jouw My T-Mobile account. De T-Mobile moderators hebben dan toegang tot je gegevens en kunnen je daardoor van de juiste informatie voorzien.
Met vriendelijke groet,
Harvey
T-Mobile Webcare
Ook hier verbaast de werkwijze van T-Mobile me niets.
Hopelijk kan bovenstaande Webcare medewerker je helpen.
Zelf heb ik niets meer met T-Mobile behalve een rotgevoel omdat ze me hebben besodemietert voor 440,00 euro en dat heel gewoon vinden omdat dat in de voorwaarden staat.
T-Mobile cares, but not for you
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer