ro
door ron542 Nov 7, 2012 om 16:18
Computers & telefonie

My T-Mobile ongevraagd aangepast

Onlangs heb ik via T-Mobiel mijn abonnement verlengd en een nieuw toestel besteld. Nét voor de levering van het toestel blijkt dat mijn gegevens in My-T-Mobile gewijzigd zijn.
Mijn voorletters R.A.C. werden vervangen door A.A.
Navraag bij de helpdesk van T-Mobile wees uit dat de wijziging is uitgevoerd in opdracht van AMP Logistics (koeriersbedrijf) zonder mij hierover te informeren.
Mijn verzoek aan de helpdesk om de gegevens te corrigeren wordt niet gehonoreerd omdat dat volgens de procedures niet kan of mag. Hiervoor moet ikzelf een brief schrijven naar T-Mobile of naar een T-Mobile winkel gaan.
Principieel ben ik hierop tegen omdat ik zelf geen opdracht tot de wijziging heb gegeven. T-Mobile heeft inbreuk gemaakt op de gegevens die ik naar eer en geweten heb verstrekt en ze om duistere redenen aangepast. Naar mijn idee kan het niet zo zijn dat dit soort fratsen uitgehaald worden en vervolgens mag de klant zelf zien dat hij ze oplost.
Via deze site verneem ik graag of er meerdere mensen met een vergelijkbaar probleem geconfronteerd zijn/worden.
Waarom zijn de gegevens aangepast en wat gebeurt er op de achtergrond nog meer met onze gegevens zonder dat we daar weet van hebben?
Ik realiseer me dat het slechts een klein issue is maar zoals reeds gezegd is het een principe kwestie.
Ik vindt het nl. onacceptabel dat er buiten medeweten van klanten gegevens aangepast worden, en vervolgens de klant zelf alles in het werk moet stellen om zijn eigen gegevens gecorrigeerd te krijgen.

516 4 Rapporteer

zwemmer
door zwemmer - Nov 7, 2012 om 16:56
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Hoe merkwaardig ook, het is nu eenmaal gebeurd en ik beveel je aan die corrigerende brief dan maar mét een kritische noot te schrijven. Vraag dan in die brief zeker waarom de gegevens aangepast zijn. Verstuur de brief voor alle zekerheid aangetekend en bewaar een kopie.

Zwemmer

lekkerisdat
door lekkerisdat - Nov 7, 2012 om 18:43
4299 Antwoorden / 5 Vragen

En ik vind het nog altijd onacceptabel dat mensen überhaupt nog klant worden bij T-Mobile, ondertussen zou je beter moeten weten..

t-mobilewebcare
door t-mobilewebcare - Nov 13, 2012 om 13:49
95 Antwoorden / 0 Vragen

@ron542

Erg vervelend om te lezen dat je gegevens zijn gewijzigd zonder dat je hiervoor goedkeuring hebt gegeven. Ik vind dit zelf ook erg vreemd en wil dit graag voor je uitzoeken.

Mijn verzoek aan jou is om je vraag te stellen op het T-Mobile Forum. We kunnen dan bij je gegevens om alles na te kijken en het voor je oplossen. Maak je een forumaccount aan dan is deze automatisch gekoppeld aan jouw My T-Mobile account. De T-Mobile moderators hebben dan toegang tot je gegevens en kunnen je daardoor van de juiste informatie voorzien.

Met vriendelijke groet,

Harvey
T-Mobile Webcare

be
door benno155 - Jan 22, 2013 om 18:50
60 Antwoorden / 0 Vragen

Ook hier verbaast de werkwijze van T-Mobile me niets.

Hopelijk kan bovenstaande Webcare medewerker je helpen.
Zelf heb ik niets meer met T-Mobile behalve een rotgevoel omdat ze me hebben besodemietert voor 440,00 euro en dat heel gewoon vinden omdat dat in de voorwaarden staat.

T-Mobile cares, but not for you