dolfijn25
door dolfijn25 Nov 11, 2007 om 12:03
Computers & telefonie

Niet kunnen overschakelen in outlook

hoi

Mijn vriend en ik gebruiken allebei het outlook systeem om te mailen.

Echter ik kom wel in mijn outlook deze word standaard opgestart en mijn vriend komt er niet in hij gebruikt altijd overschakelen andere indidentiteit.

wij krijgen de volgende melding:Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop.planet.nl', Server: 'pop.planet.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR Logon failure: unknown user name or bad password.', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

wat is er aan de hand normaal nooit geen problemen en wij loggen beide niet in met een wachtwoord.

groetjes dolfijn25

512 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 11, 2007 om 15:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Idd...KPN sluit je af. Wij hebben sinds gisterenochtend t zelfde probleem.

ve
door verwijderd - Nov 11, 2007 om 16:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik denk dat hij het verkeerd gebruik maakt van het programma zelf

Hij zorgt als hij overschakelt naar zijn identieteit dan dat hij op uw account porbeert in te loggen. Dit laat de provider een aantal keer toe en blokkeert uw account wat ook gebeurd is.

Bel uw provider op en laat uw account deblokkeren  om weet toegang te verkrijgen tot uw emailaccount. hijzelf is de schuldige daarvan

Hij moet maar via webmail toegang krijgen tot zijn email account en nooit via uw account , daarmee krijgt u een groot probleem

U bent u de problemen gekomen door zijn toedoen , bedank hem ermaar voor :(

dus even contact met u provider nemen en uw account laten resttten en het verhaal goed uit leggen aan hen

nog wat informatie :

Mail - Onbekende fout: 0x800CCC90
Onbekende fout: 0x800CCC90 krijgt u wanneer de gebruikersnaam en wachtwoord worden geweigerd bij het aanmelden op de e-mailserver. Controleer uw gebruikersnaam en wachtwoord, waarschijnlijk is deze combinatie onjuist.

Open 'Outlook Express'
Klik in het menu 'Extra' op 'Accounts'
Selecteer het tabblad 'E-mail'
Selecteer het account van het probleem
Klik op 'Eigenschappen'
Selecteer het tabblad 'Servers'
Controleer inkomende en uitgaande mailserver
Controleert u of uw gebruikersnaam correct is ingevuld.
Vul uw wachtwoord voor alle zekerheid nogmaals in

Er mogen geen vinkjes staan bij de opties 'Aanmelden met beveiligd wachtwoord verificatie' en 'Voor deze server is verificatie vereist'.

Bij twijfel over de gebruikersnaam en het wachtwoord kunt u natuurlijk ook een wachtwoord op uw popbox resetten via uw beheermenu.

groetjes ,labswans

ve
door verwijderd - Nov 11, 2007 om 16:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

http://www.kpn.com/kpn/show/id=1756200

KPN Nieuws

Phishing-aanval op kpnplanet.nl-adressen (InternetPlusBellen-klanten)

Criminelen proberen op dit moment (9 november), met behulp van een vals e-mailbericht, de gebruikersnaam en het wachtwoord van klanten van KPN te achterhalen. Wanneer u een (engelstalig) e-mailbericht heeft ontvangen, waarin wordt verzocht uw gebruikersnaam en wachtwoord te vermelden, doe dat dan ABSOLUUT NIET. Het bericht is vals. Verstrek uw gegevens nimmer aan anderen (wie dan ook)!

(Het bericht is gestuurd naar e-mailadressen die eindigen op kpnplanet.nl (InternetPlusBellen-klanten van KPN). Andere domeinen van KPN zijn, voor zover bekend, niet benaderd.)

Begintijd: 09 Nov 2007 13:00 Eindtijd: 12 Nov 2007 22:00

ve
door verwijderd - Nov 11, 2007 om 16:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

E-mail storing lijkt landelijk. Zie IPB-forum

http://www.ipbforum.nl/experiaboxforum/viewtopic.php?t=2518&start=0

ve
door verwijderd - Nov 11, 2007 om 22:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi

mijn account is niet geblokkeerd maar die van mijn vriend heb inmiddels planet gebeld en we krijgen een nieuw wachtwoord.

bedankt voor het meedenken

groetjes dolfijn25

ve
door verwijderd - Nov 11, 2007 om 22:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo dolfijn25,

Het betreft hier denk ik Outlook Express en dus niet Outlook.

De fout in Outlook Express kan veroorzaakt worden door een defect aan het Postvak_IN. Je kunt proberen dit te repareren door Postvak-In te selecteren en dan via het menu Bestand en Map deze map te comprimeren.

Het probleem kan zelfs in het Postvak bij de provider zitten.
Je kunt dan proberen om via webmail bij de provider een fout e-mail bericht te verwijderen. Ook kun je hierbij desnoods de hulp van de provider inroepen.

De laatste mogelijkheid is om het foute account geheel uit Outlook Express te verwijderen. Dan Outlook Express opnieuw starten en het account van de grond af opnieuw instellen.

Groet,
GSM