dolfijn25
door dolfijn25 Nov 11, 2007 om 12:03
Computers & telefonie

Niet kunnen overschakelen in outlook

hoi


Mijn vriend en ik gebruiken allebei het outlook systeem om te mailen.


Echter ik kom wel in mijn outlook deze word standaard opgestart en mijn vriend komt er niet in hij gebruikt altijd overschakelen andere indidentiteit.


wij krijgen de volgende melding:Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop.planet.nl', Server: 'pop.planet.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR Logon failure: unknown user name or bad password.', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92


wat is er aan de hand normaal nooit geen problemen en wij loggen beide niet in met een wachtwoord.


 


groetjes dolfijn25

512 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Nov 11, 2007 om 15:55
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Idd...KPN sluit je af. Wij hebben sinds gisterenochtend t zelfde probleem.

ve
door verwijderd - Nov 11, 2007 om 16:18
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

ik denk dat hij het verkeerd gebruik maakt van het programma zelf


Hij zorgt als hij overschakelt naar zijn identieteit dan dat hij op uw account porbeert in te loggen. Dit laat de provider een aantal keer toe en blokkeert uw account wat ook gebeurd is.


Bel uw provider op en laat uw account deblokkeren  om weet toegang te verkrijgen tot uw emailaccount. hijzelf is de schuldige daarvan


Hij moet maar via webmail toegang krijgen tot zijn email account en nooit via uw account , daarmee krijgt u een groot probleem


U bent u de problemen gekomen door zijn toedoen , bedank hem ermaar voor :(


dus even contact met u provider nemen en uw account laten resttten en het verhaal goed uit leggen aan hen


nog wat informatie :








Mail - Onbekende fout: 0x800CCC90
Onbekende fout: 0x800CCC90 krijgt u wanneer de gebruikersnaam en wachtwoord worden geweigerd bij het aanmelden op de e-mailserver. Controleer uw gebruikersnaam en wachtwoord, waarschijnlijk is deze combinatie onjuist.

Open 'Outlook Express'
Klik in het menu 'Extra' op 'Accounts'
Selecteer het tabblad 'E-mail'
Selecteer het account van het probleem
Klik op 'Eigenschappen'
Selecteer het tabblad 'Servers'
Controleer inkomende en uitgaande mailserver
Controleert u of uw gebruikersnaam correct is ingevuld.
Vul uw wachtwoord voor alle zekerheid nogmaals in

Er mogen geen vinkjes staan bij de opties 'Aanmelden met beveiligd wachtwoord verificatie' en 'Voor deze server is verificatie vereist'.

Bij twijfel over de gebruikersnaam en het wachtwoord kunt u natuurlijk ook een wachtwoord op uw popbox resetten via uw beheermenu.


groetjes ,labswans


 

ve
door verwijderd - Nov 11, 2007 om 16:31
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

 


http://www.kpn.com/kpn/show/id=1756200


KPN Nieuws


Phishing-aanval op kpnplanet.nl-adressen (InternetPlusBellen-klanten)


Criminelen proberen op dit moment (9 november), met behulp van een vals e-mailbericht, de gebruikersnaam en het wachtwoord van klanten van KPN te achterhalen. Wanneer u een (engelstalig) e-mailbericht heeft ontvangen, waarin wordt verzocht uw gebruikersnaam en wachtwoord te vermelden, doe dat dan ABSOLUUT NIET. Het bericht is vals. Verstrek uw gegevens nimmer aan anderen (wie dan ook)!

(Het bericht is gestuurd naar e-mailadressen die eindigen op kpnplanet.nl (InternetPlusBellen-klanten van KPN). Andere domeinen van KPN zijn, voor zover bekend, niet benaderd.)


Begintijd: 09 Nov 2007 13:00 Eindtijd: 12 Nov 2007 22:00


 


 

ve
door verwijderd - Nov 11, 2007 om 16:44
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

E-mail storing lijkt landelijk. Zie IPB-forum


 


http://www.ipbforum.nl/experiaboxforum/viewtopic.php?t=2518&start=0


 


 

ve
door verwijderd - Nov 11, 2007 om 22:12
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hoi


mijn account is niet geblokkeerd maar die van mijn vriend heb inmiddels planet gebeld en we krijgen een nieuw wachtwoord.


bedankt voor het meedenken


groetjes dolfijn25


 

ve
door verwijderd - Nov 11, 2007 om 22:12
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo dolfijn25,

Het betreft hier denk ik Outlook Express en dus niet Outlook.

De fout in Outlook Express kan veroorzaakt worden door een defect aan het Postvak_IN. Je kunt proberen dit te repareren door Postvak-In te selecteren en dan via het menu Bestand en Map deze map te comprimeren.

Het probleem kan zelfs in het Postvak bij de provider zitten.
Je kunt dan proberen om via webmail bij de provider een fout e-mail bericht te verwijderen. Ook kun je hierbij desnoods de hulp van de provider inroepen.

De laatste mogelijkheid is om het foute account geheel uit Outlook Express te verwijderen. Dan Outlook Express opnieuw starten en het account van de grond af opnieuw instellen.

Groet,
GSM

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer