ka
door karin1234 Mar 7, 2008 om 12:42
Computers & telefonie

Nieuw scherm openen in volledig formaat

Als in bv. een zoekterm in Google ingegeven heb en ik wil dan deze site openen (ik houd dan de Shift toets in, zodat deze in een nieuw scherm opent) dan komt het scherm heel klein.

Er is toch een mogelijkheid om dit scherm dan in volledig formaat te openen?, maar ik weet even niet meer hoe ik dit doe.

1128 9 Rapporteer

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Mar 7, 2008 om 12:59
3809 Antwoorden / 46 Vragen

Wat gebert er als u de shift-toets niet ingedrukt houdt?

Hardware ERror MAN.

brynnar
door brynnar - Mar 7, 2008 om 13:25
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Hallo Karin1234,

Als u IE7 of Firefox heeft, waarom niet het volgende?

Klik met RECHTERmuisknop en selecteer "Openen in nieuw tabblad"

Mvgr - B

ka
door karin1234 - Mar 7, 2008 om 15:15
15 Antwoorden / 16 Vragen

Maar dat bedoel ik niet.

Normaal werd het nieuwe venster ook in vol formaat geopend, maar even geleden moest ik dit venster wat kleiner maken om iets tegelijkertijd te zien. Sindsdien wordt het venster iedere keer in dat formaat geopend.

Ik weet dat je ergens in kunt stellen dat het altijd in vol formaat geopend wordt, ik weet alleen niet meer hoe ik dit moet doen.

gkelderman
door gkelderman - Mar 7, 2008 om 16:28
49 Antwoorden / 20 Vragen

Hallo Karin1234,

Als het scherm wat je opend klein is, ga dan met je cursor op de rechter rand van het scherm, druk linkermuisknop in, en houd hem ingedrukt, en trek het beeld vervolgens naar rechts, wanneer je het beeld helemaal naar rechts heb geschoven, doe je het zelfde, onder en bovenkant en links, als dat hebt gedaan, dan ga je scherm even verlaten, en dan daarna het zelfde scherm weer openen, dan zul je zien, dat het scherm weer in volledige modus opend

Groetjes, Geert

ka
door karin1234 - Mar 7, 2008 om 17:15
15 Antwoorden / 16 Vragen

Hallo Geert, bedankt voor je reactie, maar helaas.....

Ik volg je instructies op, sluit dan het venster met het kruisje en open deze dan weer, maar dan opent ie weer in een klein venster.

Volgens mij kun je ergens bij instellingen of zo veranderen dat ie altijd in een gemaximaliseerd venster moet openen, ik weet alleen niet meer hoe dit moet.

ka
door karin1234 - Mar 7, 2008 om 17:24
15 Antwoorden / 16 Vragen

Trouwens, nog even..

Als ik Google dan houd ik altijd de Shift knop in als ik een site gevonden heb die ik wil openen, dit doe ik omdat ik dan deze sit gewoon weg kan 'kruisen' als ik deze gezien heb. Anders moet ik steeds op vorige vorige vorige en dat wil ik niet.

Alleen als ik die shift knop inhoud dan opent ie met een klein venster, als ik de shift knop niet in houd dan opent ie maximaal.

En ik weet dat je met je rechtmuisknop aan kunt geven dat je in een nieuw tabblad kunt openen, maar ik vind de shift knop handiger.

Ergens moet er een instelling zijn om er standaard in te zetten dat een nieuw tabblad in een maximaal venster geopend wordt.

gkelderman
door gkelderman - Mar 8, 2008 om 09:22
49 Antwoorden / 20 Vragen

Hallo Karin1234,

En heb je ook eens geprobeert om op F11 te drukken, als je op F11 drukt word het paginascherm ook vergroot.

probeer dat eens

Groetjes, Geert

jantje7
door jantje7 - Mar 8, 2008 om 09:43
1459 Antwoorden / 23 Vragen

Hallo Deze vraag is in februari 2007 al geweest.

Zoek even op autosizer en je vindt de oplossing;

Jantje

ka
door karin1234 - Mar 8, 2008 om 14:02
15 Antwoorden / 16 Vragen

Bedankt !!

Ik heb het programmaatje gedownlaod en nu gaat ie goed!