ol
door olleke23 Aug 3, 2009 om 15:45
Computers & telefonie

Nieuwe gratis Nokia toestel werkt niet goed.

Ik heb onlangs mijn abonnement bij Vodafone verlengd. Ik kreeg bij een
Basis-abonnement een gratis Nokia 95 8 GB. Na twee weken bleek de accu
van dit toestel niet goed te functioneren. Na slechts drie dagen was
hij steeds leeg, terwijl bij de capaciteiten staat vermeld dat er een
stand-by tijd is van 280 uur. Nu weet ik wel dat dit onder de
gunstigste omstandigheden geldt.
Ik ben met mijn probleem naar de
technische dienst in een Vodafonewinkel verwezen. Daar heeft men de
telefoon doorgemeten en er leek niets mis mee. Nadat zij hem hebben
opgeladen bleef hij vier dagen (ongebruikt) actief. Momenteel zijn we
weer drie weken verder, en heb ik de telefoon gisteren om 16.00 uur
opgeladen en was hij vanmiddag om 13.00 uur (ongebruikt) helemaal leeg.
Vodafone
heeft mij bij verlenging dus een niet goed (nieuw) functionerend
toestel geleverd. De enige keuze die ik nu krijg aangeboden is het
opsturen van mijn accu, waarbij ik deze waarschijnlijk enkele weken
kwijt zal zijn. Bij mijn abonnement zit geen vervangend toestel.
Moet ik dit maar accepteren ?

264 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

poltol
door poltol - Aug 3, 2009 om 17:56
3885 Antwoorden / 22 Vragen
0

Ja.


U moet de leverancier de gelegenheid geven om het produkt te [laten] repareren.


Vr.gr. poltol

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mu
Mureuswausss - Jun 13, 2024 om 01:46
Computers & telefonie

Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode

Goedenavond Kassa,

Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.

Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon. 
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.

Vanzelfsprekend heb ik een repa ... Lees meer

si
simon1969 - Jun 17, 2024 om 16:00
Winkels & webshops
Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Ik heb op 19 mei 2024 100 stuks injectienaalden besteld en betaald bij Safe Products.nl. Krijg netjes na betaling een mailtje van de betaalde order en dat deze binnen 2- 5 werkdagen geleverd zou gaan worden. Tot op heden is er niets geleverd en ik had ze juist snel nodig voor mijn medicijnen iname. Mijn apotheek kan deze maat naalden niet leveren en ben dus aangewezen op een online winkel. Ik heb ... Lees meer

Be
Ben van de Klok - Jun 18, 2024 om 12:13
Vakantie & reizen

Behandelen jullie nog klachten mbt Ryan air?

onterechte fee gevraagd bij incheck balie eindhoven, door fout in systeem van Ryan air.
Om in te checken moet je land van uitgifte van je paspoort opgeven .
Onze paspoorten zijn uitgegeven in Curacao, maar het systeem van Ryan air geeft die optie niet.
Dus konden we niet online inchecken

Nadat we onze bagage hadden afgegeven bij de drop off balie, zijn we naar andere bali ... Lees meer