ve
door veldhopper May 17, 2006 om 16:49
Computers & telefonie

Nieuwe modem.


Hallo, mijn internet provider @home, maakt het wel bont.
Ik heb een nieuw modem gekregen omdat mijn oude com21 niet meer aan de eisen doet in deze snelle tijd.
Nou dat heb ik geweten, ik heb 6 1/2 zonder internet gezeten, maar ook zonder telefoon.
Nu heb ik flink wat kosten moeten maken om mijn probleem te melden enz.
Maar allemaal met mijn mobieltje. Kosten 87.50.
De ene email volgt over de andere, maar het absurde van alles is dat zij zeggen, dat ik mijn kosten had kunnen besparen door op internet te kijken, maar hoe doe je dat als je geen internet heeft????

Hoe kan ik nu mijn kosten die ik gemaakt heb terug van @home.
Zij zijn niet voor reden vatbaar, ze hebben het alleen maar over 6 dagen geen internet, daar kan ik reductie over krijgen, en het gel van mij en in hun lange wachttijd staan daar hebben ze lak aan.

Zij die intersse hebben kunnen een copie van de emails krijgen.
Want ik wil mijn geld terug.

Sjaak




513 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - May 17, 2006 om 17:43
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag Sjaak,


@Home is van Essent. Essent Klantenservice (gratis telefoonnummer: 0800-0330). Mocht u hier niet verder komen dan kunt u uw klacht indienen bij @home zelf via: klachten@home.nl


Mocht u ook hier geen bevredigend antwoord krijgen, bestaat de mogelijkheid om een klacht in te dienen bij een geschillencommissie; dit was de NLIP, maar deze is waarschijnlijk verdwenen, daar deze niet meer te vinden is op internet...... 


Wel kunt u aan @Home / Essent vragen bij welke geschillencommissie voor internetproviders zij (dan wel) zijn aangesloten.


Leest u dit ook maar eens: Sta ik sterk (waarbij u de NLIP kunt vergeten).


Gr. Hutch

ve
door verwijderd - May 17, 2006 om 17:46
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

herstel 


"Mocht u ook hier geen bevredigend antwoord krijgen, bestaat de mogelijkheid om een klacht in te dienen bij een geschillencommissie; dit kon via de branchevereniging NLIP, maar deze is waarschijnlijk verdwenen, daar deze niet meer te vinden is op internet."

ve
door verwijderd - May 18, 2006 om 12:19
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

U heeft kennelijk geen vaste aansluiting. En belt met Voip neem ik aan? Ik denk tdat u wel een hele dure oplossing heeft gezocht. De aanschaf van een draadloos kaartje had u waarschijnlijk al internet gegeven, of een bezoek aan een internet cafe/bibliotheek/buurman had waarschijnlijk uw probleem al opgelost?


Allemaal erg ongelukkig, en ik denk dat uw kansen op een vergoeding helaas uiterst gering zijn.

ve
door verwijderd - May 18, 2006 om 12:29
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Tja ... sorry als het wat cynisch klinkt, maar kennelijk gaan enkele providers zoals @Home er telkens vanuit dat er ook nog mensen zijn met een verbinding die wél werkt, zodat je daarvandaan kunt bellen, inloggen enzo.


Dure helpdesk lijnen bellen vanaf een mobiele telefoon is inderdaad wel erg kostbaar, je zou nog beter kunnen proberen via een behulpzame buur of kennis.


Zes dagen zonder internet is niet leuk, maar is nog heilig bij sommige andere verhalen die hier te lezen zijn. Restitutie over die termijn is inderdaad op z'n plaats, maar ik vrees dat ze de gemaakte belkosten niet zullen/hoeven te vergoeden. Zo is het bij sommige providers nou eenmaal helaas. Gratis 0800 nummer om klant te worden, daarna kost alles geld.


Had je KPN ADSL gehad, dan had je nog gratis (zo was het in elk geval een tijdje geleden) of tegen lokaal tarief een storing kunnen melden.

ve
door verwijderd - May 18, 2006 om 12:33
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

NLIP is inderdaad per 21 april 2005 opgeheven.

ve
door verwijderd - Jun 1, 2006 om 21:48
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Heb ook hetzelfde probleem met @home. Sinds een nieuwe modem zijn er verbindingsproblemen. Inmiddel 10 uur verbeld en nog is het niet opgelost. Via mail willen ze niet helpen, maar ik ben het zat om uren te wachten. Voel me machteloos dat ik gewoon niet geholpen word. Naar de telefoonkosten kan ik fluiten. Ik heb soms wel en soms geen internet. Ben @home goed zat! Het probleem is bekend. Mijn IP-adres wordt niet verversd, schijnbaar te veel werk om een monteur te sturen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

Ma
Marleen Robben - Sep 30, 2024 om 20:49
Winkels & webshops
Ski jas is ingescheurd,

Ski jas is ingescheurd,

Mijn kleindochter heeft een ski jas van het merk Burton, het stof is ingescheurd,( niet bij een naad, )
ze is terug geweest in de winkel, die hebben contact gehad met de leverancier,
maar die wil niets vergoeden, 
de winkel heeft nu mede gedeeld, dat zij het mag laten maken en zij dat dan terug aan haar betalen.
maar daar is niets aan te repareren, de stof is ingescheurd.  w ... Lees meer