ko
door kodjek100 Mar 12, 2005 om 18:37
Computers & telefonie

Nl store

hallo

heeft iemand al ervaring met de nl store te maasbracht zo ja welke.

730 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 12, 2005 om 19:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Ik kon geen klachten vinden, sterker nog: de ervaringen van gebruikers
die ik heb gevonden zijn goed. Mijn indruk is dus dat het een
betrouwbaar bedrijf is. Een positieve kanttekening is dat nlstore geen
verzendkosten rekent.

Tip: om een 'internetwinkel' zelf even te checken kunt u in
Google  de naam plus problemen of ervaringen typen. In dit geval
dus "nlstore + problemen" of "nlstore + ervaringen" (zonder
aanhalingstekens). Dan loopt u snel tegen slechte ervaringen van
consumenten aan (of goede).

vr. gr.

ve
door verwijderd - Mar 12, 2005 om 19:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

test fred

ve
door verwijderd - Mar 22, 2005 om 10:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb een paar keer bij nlstore.nl gekocht. Mijn ervaringen met hun zijn redelijk tot goed. Voordeel is dat zij geen verzendkosten in rekening brengen. Nadeel, leveren van producten duurt soms heel erg lang.