he
door henknihot Apr 27, 2009 om 15:28
Computers & telefonie

Nokia N958GB

Ik heb sinds november een NokiaN958Gb en moet hem elke dag opladen ,ook als ik hem nagenoeg niet gebruik,ik heb al een andere batterij extra gekocht maar helaas hetzelfde probleem!?

Komt dit meer voor en weet iemand wat en waar ik moet zijn om te reclameren,ik heb hem n.l. via GSMweb.nl met een abonnement bekomen!

Alvast dank voor Uw reactie.

Henk Nihot

295 3 Rapporteer

labswans
door labswans - Apr 27, 2009 om 15:39
1918 Antwoorden / 10 Vragen

U heeft geen recht om te reclameren. Het is een bekende gebruikersfout.

Bij elke applicatie als u hem aanzet kom een klein symbooltje te voorschijn links boven in het icoontje. U heeft deze allemaal open staan.

De aplicatie moet uitworden gezet door degebruiker zelf door afsluiten te kiezen. dit moet elke keer na gebruik aplicatie.

Bij mij was het ook zo maar nu doe ik er veel langer mee en moet om de drie tot 4 dagen opladen

Groetjes en veel plezier met uw nokia

labswans

th
door thesandman - Apr 27, 2009 om 15:40
73 Antwoorden / 0 Vragen

Goedendag,

reclameren heeft geen zin. Garantie op batterijen is max 6 maanden.

Zou het kunnen zijn dat U zeer vaak een internetverbinding heeft aan staan. Dat kost veel power. Zelf heb ik ook dit toestel. Ik bel en SMS belachelijk veel, maar kan veel langer met de accu doen als U hier vermeld.

PEr dag bel ik gemiddeld zo'n 3 uur. PEr dag gaan er ongeveer 80 sms-jes in en uit.

Gezien uw nieuwe accu heb ik toch het vermoeden dat uw toestel een probleem heeft.

kenwel2
door kenwel2 - Apr 27, 2009 om 15:44
1574 Antwoorden / 13 Vragen

Hallo Henk, omdat ik zelf ook een Nokia N95 8GB bezit, geeft ik dit antwoord: Zelf ben ik niet zo'n fanatieke beller of internetter met die telefoon, hij ligt normaliter gewoon de hele week op tafel, en hoef hem nog niet te laden, ook al heb ik hem een paar maal gebruikt.

Bij intensief gebruik, kanje ervan uitgaan, dat je deze telefoon dagelijks dient op te laden, dit is als normaal te beschouwen, onze dochter heeft ook zo'n N95, en dient hem dagelijks op te laden, soms weleens konstant aan de lader, ze belt de gehele dag, alsook veel sms'en, het ligt dus puur er aan hoe intensief of niet intensief je hem in gebruik hebt, er zitten veel mogelijkheden op, maar die vragen dan ook weer om de nodige accu-capaciteit, en zo is het balletje dan weer rond....

De technische gegevens omtrent gebruiksduur accu zeggen er dit over: De spreektijd bedraagt (onder ideale omstandigheden) 210 minuten. De standbytijd bedraagt onder deze omstandigheden 280 uur.

Maar ja, wat is 'onder ideale omstandigheden' .....

Succes, Gr. Henri