ro
door robbin_1 Jul 18, 2006 om 08:39
Computers & telefonie

Notifier

Geacht forum,

Even een vraag van een collega,

Middels een e-mail is er bij hem het zogenaamde ``notifier `` actief.

hij ziet de naam Popcorn, een nummer (0606627).

De eerste maal met norton gescand en verwijderd, maar het komt bij online verbinding telkens terug. Met ctrl/alt/del kan hij de taak beeindigen, maar sluit hiermee ook z`n verbinding af.

Wat hier aan te doen, wie kan hem helpen.

M.vr.gr. Robbin

503 2 Rapporteer

tigertje
door tigertje - Jul 18, 2006 om 12:44
402 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is waarschijnlijk een trojan. In principe handmatig te verwijderen maar dat is lastig. Probeer het eerst hier eens mee: http://www.moosoft.com/

Mocht dat geen soelaas bieden dan kun je het handmatig proberen maar alleen als je vertrouwd bent met de termologie anders door iemand laten doen: http://forums.pcpitstop.com/index.php?showtopic=120752

silly4
door silly4 - Jul 31, 2006 om 20:51
24 Antwoorden / 2 Vragen

Je kunt de afzendeer blokkeren (extra => berichtregels => afzender blokkeren dit geldt wanneer je gebruuik maakt van Outlook Express maar ik denk dat elk mail-progje wel zoiets heeft)