ha
door hancar Feb 7, 2004 om 16:01
Computers & telefonie

ONGECONTROLEERDE KOSTEN T- MOBILE

Ik ben geconfronteerd met ongevraagde kosten bij T- mobile, dit buiten mijn T 150 abonnement om. Ik ben er zeker van dat ik geen SMS of 0900 nummer heb gebruikt. Bij wie komt dit vaker voor. Ik wil hier wat mee doen.

Als het zo is reageer bij mij met feiten ik doe er wat mee.

J. Manse Rottedam

466 4 Rapporteer

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 12:36
504 Antwoorden / 8 Vragen

De makkelijkse manier om te kijken om welke kosten het gaat, is een specificatie te vragen, hierop kunt u zien, wanneer en wat er gebeld/sms is. Als het inderdaad niet aan uw belgedrag ligt, kunt u verdere stappen ondernemen. Tip: T-mobile is aangesloten bij de geschillencommissie, dus daar kunt u met de klacht(en) terecht, www.geschillencommissie.nl

je
door jenn - Apr 16, 2004 om 12:36
10 Antwoorden / 0 Vragen

kijk eens op my.t-mobile.nl, hier kun je je registreren (gratis) en dan kun je je eigen factuur + specificatie bekijken met de kosten waar je naar toe en hoe laat en hoe lang je gebeld of gsmst hebt...
kosten zijn vaak altijd verklaarbaar... smsdienst ? betalen per ontvangen bericht of wappen via gprs staat toestel altijd op toetsenblokkering zodat het niet uit zichzelf kan gaan bellen???

markie024
door markie024 - Apr 16, 2004 om 12:36
25 Antwoorden / 0 Vragen

Deze kosten kunnen ook voorkomen uit het gebruik van WAP ! Vaak worden gsm geimporteerd uit het buitenland. BV Polen. Als je dan de wap toets gebruikt, gaat hij inbellen bij een provider uit polen. Als je bv deze toets indrukt als je het toestel in je broekzak hebt, dan kunnen de kosten zeer hoog oplopen. Als je dit prbleem hebt, dan moet je z.s.m. de wap instellinge wissen, of de instellingen van een Nederlandse WAP provider invoeren. Eventueel kunnen ze je hier bij een telecom winkel mee helpen. Succes

in
door ingrid74 - Apr 16, 2004 om 12:36
3 Antwoorden / 2 Vragen

Ook ik heb er last van terwijl ik ook geen 0900 nummers bel en ook niet sms en ik maak ook geen gebruik van wap.
Ik heb al t-mobile gebeld maar die geven aan dat je moet wachten tot je de specificatie kan bekijken en dan moet je maar even terugbellen.
En dat je toch de kosten moet betalen, want er is geen excuus.