cristien
door cristien Nov 28, 2011 om 12:15
Computers & telefonie

Ongevraagd sms’jes ontvangen van T-mobile

Ik heb mijzelf voor al de SMS diensten afgemeld.
Toch ontvang ik ongevraagd en steeds dezelfde SMS'JES van T-Mobile.
Volgens de klantenservice kunnen ze daar niets aan doen.
Mag dit zomaar?

3543 12 Rapporteer

nosource
door nosource - Nov 28, 2011 om 12:47
81 Antwoorden / 0 Vragen

Wat voor smsjes krijgt u?
Ik zit zelf ook bij t-mobile en krijg geen smsjes.

cristien
door cristien - Nov 28, 2011 om 12:54
4 Antwoorden / 2 Vragen

onzin sms over instellingen mms. ik vraag hier niet om en wil geen sms ontvangen van Tmobile.

Volgens de klantenservice kunnen ze dit niet uitzetten (gelul)

nosource
door nosource - Nov 28, 2011 om 12:57
81 Antwoorden / 0 Vragen

Zover ik weet, krijg je dit soort smsjes als je een mms ontvangt en je hebt geen mms ingesteld op je telefoon.

cristien
door cristien - Nov 28, 2011 om 13:00
4 Antwoorden / 2 Vragen

Niet dus. MMS is uit op mijn iphone, ik verstuur EN ontvang ze ook niet....
Met whatsapp heb je deze opties niet nodig bovendien vragen ze bij de providers de hoofdprijs voor een mms.

Ik krijg deze onzin zonder dat ik er om vraag. Gisteravond laat zelfs 2 keer.

freya
door freya - Nov 28, 2011 om 13:03
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo cristien,

Ik zou zeggen, accepteer de instellingen en dan krijg je die smsjes ook niet meer....
Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?

Freya

cristien
door cristien - Nov 28, 2011 om 13:09
4 Antwoorden / 2 Vragen

Oke, nog maar eens. Ik krijg ongeveer elke maand sms'je van T-mobile.
De tekst.: Beste klant
U heeft de correcte instellingen voor uw telefoon van ons ontvangen. (die ik nooit heb ontvangen en ook niet wil ontvangen) U kunt nu probleemloos MMS versturen en ontvangen.
Met vriendelijke groet,
T-mobile.

Ik wil geen smsjes ontvangen van T-mobile waar ik niet om vraag al de diensten zijn uitgezet, maar ze hebben daar een bunker voor hun koppies want ik blijft ze krijgen en het zijn ook telkens dezelfde smsjes. ........#fail

nosource
door nosource - Nov 28, 2011 om 13:13
81 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zal dan maar reageren op uw initiële vraag; Ja, dat mag.

rj
door rjw - Nov 28, 2011 om 13:20
3294 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=cristien schreef op maandag 28 nov 2011, 12:54]onzin sms over instellingen mms. ik vraag hier niet om en wil geen sms ontvangen van Tmobile.

Volgens de klantenservice kunnen ze dit niet uitzetten (gelul)

Ik ken het configuratiesysteem bij T-Mobile niet (jij kennelijk wel gezien je opmerking dat het gelul is wat de klantenservices zegt), maar ik weet wel dat er configuratiesystemen zijn die domweg OTA berichten blijven sturen naar niet-geconfigureerde telefoons. Als T-Mobile ook zo'n (niet zo flexibel) systeem heeft, dan kan het dus kloppen wat klantenservice zegt....

freya
door freya - Nov 28, 2011 om 13:29
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=cristien schreef op maandag 28 nov 2011, 13:09]Oke, nog maar eens. Ik krijg ongeveer elke maand sms'je van T-mobile.
De tekst.: Beste klant
U heeft de correcte instellingen voor uw telefoon van ons ontvangen. (die ik nooit heb ontvangen en ook niet wil ontvangen) U kunt nu probleemloos MMS versturen en ontvangen.
Met vriendelijke groet,
T-mobile.

Ik wil geen smsjes ontvangen van T-mobile waar ik niet om vraag al de diensten zijn uitgezet, maar ze hebben daar een bunker voor hun koppies want ik blijft ze krijgen en het zijn ook telkens dezelfde smsjes. ........#fail
Oké, duidelijk. Als de instellingen goed zijn zouden die smsjes niet meer moeten komen. Heb TMobile een 'tweet' gestuurd met een 'link' naar dit topic. Wellicht willen ze hier even reageren.....

Freya

cristien
door cristien - Nov 28, 2011 om 13:34
4 Antwoorden / 2 Vragen

Ik heb T-mobile( webcare) er al op aangesproken op Twitter. Ook daar zeggen ze dat ze het niet kunnen stoppen.
Gisteravond om 22 uur kreeg ik er 2 achter elkaar.

mi
door mineola - Dec 30, 2011 om 18:14
10 Antwoorden / 2 Vragen

Ik had een opwaardeerbon gehaald van 10 euro bij AH
Kort na het opwaarderen kreeg ik een smsje van T-Mobile dat ik mee mocht doen aan een spelletje met de muis op internet, en ja hoor ik snapte niks van dit stomme muisspelletje met de muizen en de olifant, maaaar tot mijn verbazing had ik toch 5 gratis smsjes gewonnen om te verzenden alleen in Nederland.

Ik ging checken of mn beltegoed verhoogd was, want ik heb geen aparte smsbundel, dat hoeft bij mij nooit ik sms eigenlijk alleen maar met mn telefoon want bellen is na 2 gesprekjes mijn 10 euro beltegoed alweer op.

En die 5 gewonnen smsjes heb ik dus mooi niet gekregen!!!!

tm
door tmobile_liegt - Feb 16, 2012 om 22:40
1 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=rjw schreef op maandag 28 nov 2011, 13:20][quote=cristien schreef op maandag 28 nov 2011, 12:54]onzin sms over instellingen mms. ik vraag hier niet om en wil geen sms ontvangen van Tmobile.

Volgens de klantenservice kunnen ze dit niet uitzetten (gelul)

Ik ken het configuratiesysteem bij T-Mobile niet (jij kennelijk wel gezien je opmerking dat het gelul is wat de klantenservices zegt), maar ik weet wel dat er configuratiesystemen zijn die domweg OTA berichten blijven sturen naar niet-geconfigureerde telefoons. Als T-Mobile ook zo'n (niet zo flexibel) systeem heeft, dan kan het dus kloppen wat klantenservice zegt....

hij heeft gelijk het is zeker gelul van tmobile het kan wel uitgezet worden net zoals het aangezet kan worden simpeler kan het niet de klantenservice van tmobile kan het niet zelf uitzetten is iets heel anders