an
door antonleo_1 Mar 3, 2012 om 11:54
Computers & telefonie

Ongewilde websites

Ik ontvang geregeld websites van verschillende aanbieders vaak in mijn ongeopende browser.
Hoe kom ik daar van af?

693 6 Rapporteer

freya
door freya - Mar 3, 2012 om 12:23
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo antonleo,

Als websites zich op jouw computer openen, zonder dat je zelf de browser gestart hebt, dan staat er waarschijnlijk één of ander malware programma op je computer.....

Kortom, scan eens met MBAM *[u]klik[/u]*.

m.vr.gr. Freya

an
door antonleo_1 - Mar 4, 2012 om 10:42
2 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo Freya, bedankt voor je reactie. Ik heb het programma uitgevoerd en ben veel infecties kwijt geraakt maar mijn oorspronkelijk probleem, ongevraagde websites zelfs op een ongeopende browser ben ik nog niet kwijt.
Heb je nog een idee?

edrick3
door edrick3 - Mar 4, 2012 om 11:03
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo antonieo,

.....ben veel infecties kwijt geraakt.....
Dan zou ik voor de zekerheid ook nog eens met een andere scanner scannen, bv. Emsisoft Anti-Malware 6.

Reset de Instellingen van je browser (IE >> ?)
Extra - Internetopties - Geavanceerd - Opnieuw instellen.

Suc6

aurora1
door aurora1 - Mar 4, 2012 om 15:50
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kijk anders ook nog even Klik hier...

an
door antonleo_1 - Mar 6, 2012 om 10:15
2 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo internetvrienden, het ziet er naar uit dat het gelukt is. Bedankt!

edrick3
door edrick3 - Mar 6, 2012 om 10:17
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@antonleo,

Mooi zo en bedankt voor het terugmelden.

Hoe heb je het opgelost?

Met vr.gr.