ya
door yammie Jul 10, 2006 om 13:20
Computers & telefonie

Onjuiste info

er zijn op een site onjuiste info over mij en mijn gezin veplaatst wat kan ik doe om dit weg te krijgen???/

210 2 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 10, 2006 om 13:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Yammie,

De administrator/beheerder van de site aanschrijven lijkt me de eerste stap.

Mvgr - B

ve
door verwijderd - Jul 10, 2006 om 13:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Contact opnemen met de beheerder, en wanneer die niets doet met zijn provider, en eisen dat de informatie verwijderd wordt.
Als dit niet werkt zult u juridische stappen moeten ondernemen.