ou
door oudie Oct 21, 2010 om 11:17
Computers & telefonie

Online

Online beloofd je gratis over te zetten. Helaas dat vergeten ze. Twee maanden door betalen bij de oude provider!
Vervolgens vergeten ze je oude telefoonnummer mee te nemen dus ben je onbereikbaar!

Je krijgt een gratis cadeau bij het aanmelden. Tot op heden niets ontvangen. Ze verwijzen je naar bol.com deze je verwijzen je weer naar Online en zo ben ik weken bezig.

Dus als je nog eens wilt overstappen naar online .....VEEL PLEZIER!

501 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ou
door oudie - Oct 25, 2010 om 23:49
20 Antwoorden / 25 Vragen
0

De shit gaat nog steeds maar door weer 10 emails verder.
Van kastje van de muur. Bol.com stuurt mij nog steeds naar online en Bol.com naat online. het lijkt wel een Joep van het Hek klucht.
WEG BIJ ONLINE

richard83
door richard83 - Oct 26, 2010 om 04:16
386 Antwoorden / 28 Vragen
0

Wat ik niet snap is! Wat heeft een verkoop site zo als Bol.com met Online internet provaider te maken.

richard83
door richard83 - Oct 26, 2010 om 05:39
386 Antwoorden / 28 Vragen
0

Sorrie, zie dat ik het verkeerd heb gelezen!

ou
door oudie - Oct 26, 2010 om 10:01
20 Antwoorden / 25 Vragen
0

Zij zorgen voor de cadeaus's slechte keus zo ben je weer een goede klant kwijt.

ni
door niels89 - Oct 26, 2010 om 11:07
9 Antwoorden / 1 Vragen
0

Gewoon met online bellen , en dan naar de technische dienst bellen.
Dan krijg je meestal iemand die wat makkelijker kan nadenken aan de telefoon, deze persoon helpt je dan ook met je probleem. tel 0800-8048 optie 1 voor de klanten service suc6

ou
door oudie - Oct 26, 2010 om 11:33
20 Antwoorden / 25 Vragen
0

Dacht je dat we dat al niet hadden gedaan. Het is KAFKA. Verkopen is een! Service is weer iets anders. Iets verkopen maar klant blijven ....daar zijn heel wat bedrijven aan kapot gegaan!

ni
door niels89 - Oct 26, 2010 om 22:40
9 Antwoorden / 1 Vragen
0

Het is natuurlijk wat je zelf wilt. Echter zit ik al jaren lang zonder problemen bij deze provider en is de verbinding veel beter dan dat die van kpn was. We zijn in 2007 overgestapt naar orange.

Wel heb ik inderdaad de indruk dat de kwaliteit van de klantenservice af is genomen door t-mobile ipv. france telecom.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer