ou
door oudie Oct 21, 2010 om 11:17
Computers & telefonie

Online

Online beloofd je gratis over te zetten. Helaas dat vergeten ze. Twee maanden door betalen bij de oude provider!
Vervolgens vergeten ze je oude telefoonnummer mee te nemen dus ben je onbereikbaar!

Je krijgt een gratis cadeau bij het aanmelden. Tot op heden niets ontvangen. Ze verwijzen je naar bol.com deze je verwijzen je weer naar Online en zo ben ik weken bezig.

Dus als je nog eens wilt overstappen naar online .....VEEL PLEZIER!

501 7 Rapporteer

ou
door oudie - Oct 25, 2010 om 23:49
20 Antwoorden / 25 Vragen

De shit gaat nog steeds maar door weer 10 emails verder.
Van kastje van de muur. Bol.com stuurt mij nog steeds naar online en Bol.com naat online. het lijkt wel een Joep van het Hek klucht.
WEG BIJ ONLINE

richard83
door richard83 - Oct 26, 2010 om 04:16
386 Antwoorden / 28 Vragen

Wat ik niet snap is! Wat heeft een verkoop site zo als Bol.com met Online internet provaider te maken.

richard83
door richard83 - Oct 26, 2010 om 05:39
386 Antwoorden / 28 Vragen

Sorrie, zie dat ik het verkeerd heb gelezen!

ou
door oudie - Oct 26, 2010 om 10:01
20 Antwoorden / 25 Vragen

Zij zorgen voor de cadeaus's slechte keus zo ben je weer een goede klant kwijt.

ni
door niels89 - Oct 26, 2010 om 11:07
9 Antwoorden / 1 Vragen

Gewoon met online bellen , en dan naar de technische dienst bellen.
Dan krijg je meestal iemand die wat makkelijker kan nadenken aan de telefoon, deze persoon helpt je dan ook met je probleem. tel 0800-8048 optie 1 voor de klanten service suc6

ou
door oudie - Oct 26, 2010 om 11:33
20 Antwoorden / 25 Vragen

Dacht je dat we dat al niet hadden gedaan. Het is KAFKA. Verkopen is een! Service is weer iets anders. Iets verkopen maar klant blijven ....daar zijn heel wat bedrijven aan kapot gegaan!

ni
door niels89 - Oct 26, 2010 om 22:40
9 Antwoorden / 1 Vragen

Het is natuurlijk wat je zelf wilt. Echter zit ik al jaren lang zonder problemen bij deze provider en is de verbinding veel beter dan dat die van kpn was. We zijn in 2007 overgestapt naar orange.

Wel heb ik inderdaad de indruk dat de kwaliteit van de klantenservice af is genomen door t-mobile ipv. france telecom.