om
door omarm Sep 29, 2008 om 14:33
Computers & telefonie

Opzeggen abbonement

Kan ik onder mijn Hi abbonnement uit komen zonder kosten, als ik een a4 vol kan schrijven met klachten?

625 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tdehond
door tdehond - Sep 29, 2008 om 14:37
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

Het is gebruikelijk dat u
1. provider schriftelijk aangetekend, liefst met ontvangstbevestiging in gebreke stelt met termijn van b.v. 10 werkdagen om de problemen te herstellen. Lukt dit niet binnen deze termijn, dan
2. abonnement schriftelijk, aangetekend ontbinden.
3. wordt dit niet ingewilligd dan naar Geschillencommmissie.



stacey
door stacey - Sep 29, 2008 om 20:11
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

Hoi,


Je kunt deze brief gebruiken on ze in gebrekke te stellen;


Model ingebrekestelling


 


Wel aanpassen aan jou feiten ed


 


Succes,

ju
door justlisette - Oct 1, 2008 om 19:38
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik heb ook geprobeerd mijn abonnement op te zeggen bij HI maar wat een drama is dat. Bellen, vragen, weer bellen, ander antwoord, dingen gedaan die gevraagd werden, afgekeurd weer bellen. En zodoende twee maanden (a 69,- per maand!) langer abonnement dan ik wilde! Ik heb 13 keer gebeld, schurken zijn het!


Mij is het niet gelukt maar ik hoor veel om me heen dat mensen wel klachten hebben maar niet klagen. Ik zou het dus toch proberen met een brief en anders eventueel naar een geschillencommissie of een comsumentenbond. Dit is gewoon niet eerlijk!


Succes!!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ha
hansenmarja - May 1, 2024 om 16:24
Huishouden & energie
Klacht online bij fysieke winkel

Klacht online bij fysieke winkel

Ik heb ij een fysieke winkel eern pannenset gekocht omdat de winkel ze niet op voorraad had.
Na ontvangst 1 pan gebruikt en bij deze liet de binnenkant van de bodem los.
De overige pannen {nog} niet durven gebruiken.
Contact, via mail, opgenomen met winkel hoe dit op te lossen.
Zij kregen geen comntact metr de externe leverancier maar hebben mail gezonden.
Hierop kreeg ik ... Lees meer

Va
VanJetje - May 2, 2024 om 20:48
Auto & vervoer

NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren

In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen. 
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke ... Lees meer

Ke
Kees Velker - May 3, 2024 om 17:47
Auto & vervoer
Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend

Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend

Dure EV gekocht. Audi RS Etron GT, Leuke auto, maar veel problemen. Na problemen met de verwarming (in de winter viel de verwarming uit, helaas geen verwarming, handschoenen aan om zonder bevroren vingers te sturen) nu recent drie keer achter elkaar is de auto volledig stilgevallen. Tijdens het inhalen op de snelweg tijdens de drukke avondspits, viel de auto gewoon volledig uit. Via gevaarlijke ma ... Lees meer