sp
door spijkerben Jun 26, 2010 om 12:08
Computers & telefonie

Opzeggen abonnement Realplayer

Geachte heer, dame,

Op 26 maart 2010 heb ik het programma Realplayer gedownload.
Ik ging ervan uit dat ik een stukje softwaer kocht via internet. Tot mijn verbazing bleek na enige tijd dat van mijn Visa kaart elke maand steeds weer € 17,50 wordt afgeschreven en ik onbedoeld een abbonement blijk te hebben.
Opzeggen lukt mij met geen mogelijkheid, telkens als ik het probeer krijg ik de melding dat deze sessie is verlopen.
Wel heb ik inmiddels de betalingen geblokkerd maar ik loop het risico op boete bedragen als wanbetaler.
Ik moet toegeven dat ik slecht ben met computters en dat mijn Engels erg belabbert is.
Kunt u mij helpen? Of wat en hoe moet ik doen?
Ik weet niet wat ik er mee aan moet.

Vriendelijke groet,

Ben Spijker
[edit redactie - persoonsgegevens verwijderd]

1180 7 Rapporteer

tdehond
door tdehond - Jun 26, 2010 om 12:28
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Lukt het niet via deze pagina:
Klik

of telefonisch contact
Klik

of

e=mail support
klik

birdies
door birdies - Jun 26, 2010 om 12:36
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Ik zie het al: je hebt Realplayer Plus gedownload met live tv news, dat kost n.l. 17,50 per maand, zie link klik hier

Zonde, want Realplayer heeft ook een goede gratis versie.

Ik lees:

Voorwaarden voor de proefversie van SuperPass:

+ De eerste 14 dagen zijn GRATIS! Tijdens de GRATIS PROEFPERIODE kun je zo vaak als je wilt gebruikmaken van de exclusieve programmering en premium player-functies van het SuperPass-abonnement.
+ De gratis proefperiode begint als je je aanmeldt en eindigt veertien dagen later.
+ Je mag maar één gratis proefversie voor een SuperPass-product proberen.
+ Gedurende de proefperiode worden GEEN kosten in rekening gebracht.
+ Als je geen SuperPass-abonnement van € 17,50 per maand wilt nadat de proefperiode is verlopen, kun je je op elk moment binnen de proefperiode van 14 dagen afmelden.
+ Ga voor meer informatie over het abonnement, waaronder informatie over de afmeldprocedure, naar het gedeelte Mijn account.

Maak een account aan, zodat je meer info kunt lezen over de afmeldprocedure. Klik op Real account aanmaken

sp
door spijkerben - Jun 29, 2010 om 15:49
3 Antwoorden / 1 Vragen

Inmiddels heb ik alles geprobeerd wat mij in uw reacties is geadviseerd. Het lukt niet.
Als ik inlog op de site waar ik mijn abbonement zou moeten kunnen opzeggen, is na enkele tellen de sessie afgelopen, of er is een soort storing en word ik bedankt dat ik geduld heb.
Ook heb ik gemaild naar de klantenservice, dan krijg ik weer een verweizing naar de afmeld site (die het niet doet). Wat moet ik nu nog doe a.u.b.?

B. Spijker

birdies
door birdies - Jun 29, 2010 om 16:48
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Heeft u al wel een account aangemaakt? Is dat wel gelukt?

sp
door spijkerben - Jun 29, 2010 om 16:57
3 Antwoorden / 1 Vragen

Hoi Birdies,

Uiteraard heb ik een account aan gemaakt, maar de sessie is voor ik iets heb kunnen doen verlopen. Deze middag heb ik het nog met de telefoon geprobeerd, maar het nummer dat vermeld staat is nietmeer in gebruik.
Idëen?

Ben Spijker

sp
door spijkerben - Jul 6, 2010 om 08:01
3 Antwoorden / 1 Vragen

Langs deze weg wil ik iedereen bedanken die getracht hebben mij te helpen. Het probleem is via mijn rechtsbijstands verzekering opgelost. Het blijkt dat ik in mijn onwetendheid niet het land had op gegeven, en dan kom je echt niet bij de opzeg pagina. Misschien een tip als anderen ook dit probleem tegenkomen.

Ben Spijker

birdies
door birdies - Jul 6, 2010 om 08:11
6104 Antwoorden / 31 Vragen

.......Het blijkt dat ik in mijn onwetendheid niet het land had op gegeven, en dan kom je echt niet bij de opzeg pagina........... Dat verklaart het dus, ik begreep al niet waarom het niet lukte.

Fijn voor je dat het nu is opgelost. Wel oppassen dan in de toekomst, je ziet hoe gauw je ongewild ergens een abonnement op hebt. Mocht je weer iets willen downloaden in het Engels, vraag dan desnoods hier advies om problemen te voorkomen.

Dank voor de terug melding.