pi
door picardo Oct 26, 2004 om 20:35
Computers & telefonie

Opzeggen het net ...

Ik had een adsl abbo bij het net ... Maar die had een download limiet .... Dus ik opgezegd optijd na bijna een jaar ... En ik ben overgestapt naar een andere provider . Maar ik had mijn het net abbo in dat jaar geupgrade . Dus een meer mogelijk heden en dat beschouwde de ze als een nieuwe overeenkomst voor een jaar .. En daar staat niets over in de algemene voorwaarden .. Dus ze houden me nu een half jaar langer aan mijn abbo ..


 


Ze verwijzen naar dat het net de regels mag verandere wanneer het nu uitkomt ...


 


Kan dat zomaar zo ...

234 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Oct 26, 2004 om 21:02
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag picardo,


Het is niet zo fraai wat Het Net doet, maar het kan zomaar. De meeste providers hebben in hun algemene voorwaarden staan dat als je tussentijds iets verandert aan je abonnement, je een nieuw  abonnement afsluit met een nieuwe volledige contractperiode. Dit kun je meestal vinden in hun algemene voorwaarden en/of aanvullende voorwaarden en/of hun site. Je moet dan meestal wel goed zoeken want ze hebben er alle belang bij om dat zo goed mogelijk verborgen te houden. Je moet dus je nieuwe tijd uitzingen en zorgen dat je t.z.t. tijdig je abonnement opzegt. Groeten, Ton.

ve
door verwijderd - Oct 26, 2004 om 21:27
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Picardo. Ik heb slecht nieuws voor je. Met enig zoeken naar hun informatie over up- en downgrade kwam ik op hun site de volgende mededeling tegen: "let op! na up-of downgrade bent u met ons een nieuwe abonnementsperiode aangegaan. dit betekent, dat de contractstermijn opnieuw begint te lopen vanaf het moment dat de omzetting is uitgevoerd" Einde citaat. Ze hebben deze aanvullende voorwaarde dus handig verstopt maar met enig zoeken is die wel te vinden. Kijk maar op


http://hetnet.custhelp.com/cgi-bin/hetnet.cfg /php/    enduser/std_adp.php?p_faqid=674#upgradeupgrade


Het zou natuurlijk luid en duidelijk in hun algemene voorwaarden moeten staan maar klanten fatsoenlijk en duidelijk informeren komt bij de meeste bedrijven niet in het woordenboek voor. Sterkte - PML


 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

Ma
Marleen Robben - Sep 30, 2024 om 20:49
Winkels & webshops
Ski jas is ingescheurd,

Ski jas is ingescheurd,

Mijn kleindochter heeft een ski jas van het merk Burton, het stof is ingescheurd,( niet bij een naad, )
ze is terug geweest in de winkel, die hebben contact gehad met de leverancier,
maar die wil niets vergoeden, 
de winkel heeft nu mede gedeeld, dat zij het mag laten maken en zij dat dan terug aan haar betalen.
maar daar is niets aan te repareren, de stof is ingescheurd.  w ... Lees meer