co
door cormac Oct 13, 2008 om 17:42
Computers & telefonie

Orange opzegging met nummerbehoud

Aangezien mijn contract bij Orange afliep en ik erg teleurgesteld was met de dekking van het netwerk heb ik na 8 jaar mijn contract opgezegt.


Deze opzegging heb ik gedaan op 16/06/08 mijn contract zou 17/09/08 aflopen. Hiervan heb ik netjes een bevestiging gekregen van Orange. Mijn SIM kaart zou per 02/10/2008 overgezt worden naar PREPAID dit om er zeker van te zijn dat mijn nummer zonder problemen overgenomen kon worden (aangeraden door Orange medewerker).


Nadat ik de brief ontvangen heb ben ik naar de Belcompany gegaan en heb een Vodafone abbonement afgesloten dat per 02/10/2008 in zou gaan. Tot mijn grote verbazing was de bovengenoemde datum niet mogelijk.


Volgens Orange kon ik namelijk niet overstappen op 02/10/2008 omdat ik nog contract verplichtingen had. Na een hoop bellen en langsgaan bij zowel de Belcompany als de T-mobile winkel kom ik maar niet verder.


Op het moment heeft Vodafon al 7 maal een andere datum voorgesteld bij Orange maar steeds blijft men bij 12/11/2008.


Bellen naar de helpdesk van Orange heeft geen zin. Men belooft van alles "Uw probleem is binnen 4 dagen opgelost. Wij nemen contact op met Vodafone". Je raadt het al een week later nog geen contact gehad met Vodafone. Nogmaals bellen naar de helpdesk en weer hetzelde verhaal "Meneer ik kan niks voor u doen. Ik zal contact opnemen met de afdeling nummerbehoudt en bel u in de loop van de week terug.".


Met als gevolg ik moet flink betalen voor mijn Prepaid minuten en kan niks anders doen dan wachten.


Mijn vraag is wat kan ik doen om te zorgen dat ik mijn nummer nu eens eindelijk naar een andere provider kan meenemen.


Met vriendelijke groet


Een ontevreden Orange klant


 


 


 


 

343 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tdehond
door tdehond - Oct 13, 2008 om 18:43
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0
webrelations
door webrelations - Oct 14, 2008 om 10:11
23 Antwoorden / 0 Vragen
0

@cormac

Het is vervelend voor je dat de status van je verzoek niet duidelijk is. Als je je gegevens en mobiele nummer mailt naar vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com zal ik kijken wat ik voor je kan doen.

Jan
Vodafone Web Relations

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

aj
ajay - May 29, 2024 om 09:27
Huishouden & energie
Lekkage bij de buren via onze schoorsteen?

Lekkage bij de buren via onze schoorsteen?

Onze buren hebben lekkage in de nok van hun huis. Volgens hen komt dit water via onze schoorsteen.
Nu heb ik een appje gekregen waarin de buren mij vragen om hier wat aan te laten doen omdat het onze schoorsteen is.
Maar wie is nu verantwoordelijk. Zou de lekkage via mijn schoorsteen kunnen komen? Slecht voegwerk.
Of moeten de buren dit oplossen? Loodslabben van hun dak? Lees meer

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

Si
Sita B - May 31, 2024 om 20:42
Geldzaken & recht

Mijn ex-man is in 2014 overleden en ik moet nog steeds zijn schuld betalen omdat

Omdat sociale dienst van Den Haag ze dat ik moet betalen. 9 jaar geleden betaalde ik €20 per maand. Daarna hebben ze zelf besloten dat het vedrag van €33,17 per maand moest. En nu heb ik brief van sociale dienst ontvangen dat ik vanaf juni moet €80 per maand moest betalen. 

terwijl niet mijn schuld is waarom moet ik betalen. En hij had recht op bijstand en kreeg zo'n €200 per maand 

Lees meer