ka
door kattukk Jul 17, 2006 om 15:31
Computers & telefonie

Orange zo lek als een mandje

Sinds enige weken is het mogelijk om bij orange via een help formulier een klacht of vraag te stellen (ala versatel blah)

maar tot mijn verbazing krijg ik als ik naar www.orange.nl/helpform ga een andere gebruiker voor mijn neus (Denise de Kruijk)

het leuke hier van is dat ik alle vragen die mensen via dit formulier hebben verzonden kan lezen en kan aanpassen, het is zelfs zo erg dat mensen die een rekening overzicht mee sturen (als betalings bewijs) niet weten dat jan en alleman dit kan zien

ik kwam achter dit probleem doordat ik een mailtje stuurde naar klachten@wanadoo.nl hier stond dus die link naar het help form in

zelfs na verschillende malen te bellen naar de orange helpdesk om dit probleem aan te kaarten geven ze aan dat ze er vanaf weten en dit de hoogste prioriteit heeft, dit was 2 weken geleden en het probleem is er nog steeds

orange doet er volgens mij echt helemaal niks aan (je kan deze pagina ook gewoon verwijderen)

517 2 Rapporteer

paranoia
door paranoia - Jul 19, 2006 om 11:16
3 Antwoorden / 0 Vragen

De link is al Offline gehaald. Eindelijk gelukt blijkbaar

karelw8
door karelw8 - Jul 26, 2006 om 22:23
3 Antwoorden / 0 Vragen

De storing is volgens http://orange.gebruikers.eu verholpen.

Zie daarvoor deze post, http://orange.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=6&thread_id=274&pid=2184#post_2184