sp
door spikey1973 Oct 17, 2010 om 23:37
Computers & telefonie

Overstappen naar ziggo

Hallo,

Ik ben sinds juni overgestapt naar ziggo (wat achteraf wel een hele grote fout is geweest) en het lijkt wel of er een vloek op rust want vanaf het begin gaat alles verkeerd. Er was mij telefonisch beloofd dat alles met de andere provider geregeld zou worden en dat ik niks zelf hoefde te doen. Ik belde de dag voor de installatie met de klantenservice en werd daar zo asociaal behandeld (dat had al een teken moeten zijn) Toen zijn ze alles komen installeren en wat blijkt na installatie heb ik geen analoge tv meer boven in de slaapkamer. Daar ook weer over gebeld van het kastje naar de muur gestuurd. Eigenlijk durfde ze wel te zeggen dat dat onze eigen fout was. Nu kom ik er na twee maanden ook nog eens achter dat mijn vorige provider nog steeds elke maand voor internet afschrijft ik gebeld met ziggo zeggen ze gewoon doodleuk dat ik dat zelf had moeten regelen. Wat kan ik hier aan doen?

886 7 Rapporteer

kiran
door kiran - Oct 18, 2010 om 00:49
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@spikey1973

Wat ze je ook wijs maken, volgens mij is het nog steeds zo dat je zelf moet opzeggen! "Geen analoge tv" : splitter tussen de aansluiting/wandcontactdoos = analoge tv boven.

nb
door nbw - Oct 18, 2010 om 01:30
521 Antwoorden / 24 Vragen

Hoi spikey welkom bij Ziggo. Welkom bij de zinloosheid die je ervaart als iets niet klopt. Heb maar 1 echt werkend advies. Schakel rechtshulp in en eis dat ze wat ze beloven nagekomen wordt. En ineens krijg je echte mensen aan de lijn van Ziggo die ineens alles wat voorheen onmogelijk was veranderen zodat het wel kan. Lijkt de Efteling wel. Je hebt ook uren tegen betaling gepraat met een callcentra van Ziggo en die worden bevrouwd en bemand door overal uitbemiddelde werklozen of studenten op zoek naar een bijbaan. En met een protocol van 1 A4 hoef je ook niets te kunnen en ben je direct aangenomen. En de betaaltelefoon rinkeld onophoudelijk. Dat is Ziggo net als vele anderen.bedrijven. En het gaat verschrikkelijk vaak mis.

pr
door prinspils - Oct 18, 2010 om 02:53
88 Antwoorden / 9 Vragen

Leg het probleem eens voor per e-mail aan Alex van het Webteam@Office.Ziggo.nl

Vermeld wel even in uw e-mail uw [u]klantnummer[/u]!

jscholtes
door jscholtes - Oct 18, 2010 om 10:24
777 Antwoorden / 31 Vragen

UIteraard zijn er vele slechte ervaringen met providers. Zo ook met Ziggo.
Ik ben slechts een klant van Ziggo en heb verder geen enkele zakelijke relatie, of zakelijke relatie gehad, met hen.

Ik wil toch bekennen dat ik al vanaf het eerste uur @home internet gebruik. In de loop der jaren ook Digitale TV en uiteindelijk ook telefonie toegevoegd. Uiteindelijk dus een alles-in-1 bundel van Ziggo.
In al die jaren uiteraard wel eens een storing gehad, af en toe eens een vraag gesteld, maar altijd netjes geholpen. Uiteraard staan er op een forum meer klachten dan positieve reacties omdat tevreden mensen hier weinig te melden hebben.

Ik denk als je het aantal aansluitingen versus het aantal klachten zet de verhouding nog echt slecht is. Uiteraard is elke klacht er 1 te veel! Als je naar de inhoud van die klachten kijkt dan is het ook niet altijd Ziggo die daar debet aan is.

cy
door cybewinder - Oct 18, 2010 om 10:45
3 Antwoorden / 1 Vragen

De meeste medewerkers van telefonische sales afdelingen, krijgen provisie voor iedere nieuwe klant of ieder nieuw product dat ze verkopen. Vaar dus NOOIT blind op iets wat een verkoopmedewerker aan de telefoon verteld, grote kans namelijk dat een "nieuwe klant" voor de medewerker belangrijker is dan een "tevreden klant".

Zeker in het geval van opzeggingen, altijd goed in de gaten houden of je binnen 1 of 2 weken een schriftelijke bevestiging van de je oude provide ontvangt. Zo niet, dan bellen en vragen wat de status is. Opzeggingen gaan vaak fout en zeker als ze zien dat je een verlatende klant bent, zullen ze iedere mogelijkheid aangrijpen om je nog een extra maand te laten betalen.

Ik ben zelf ook klant van Ziggo en heb ook wel punten waarover ik niet tevreden ben, maar over het algemeen moet ik toch zeggen dat ik de diensten die Ziggo levert in vergelijking met de prijs prima zijn.

zi
door ziggowebcare - Oct 19, 2010 om 13:08
6 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo spikey1973,

Zoals prins pils al zegt, graag ontvangen we een mailtje met je klantgegevens in onze webteam mailbox: webteam@office.ziggo.nl. We kunnen dan proberen de problemen toch nog naar tevredenheid op te lossen.

Mvg. Julius
Ziggo Webteam

pr
door prinspils - Oct 24, 2010 om 03:19
88 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=ziggowebcare schreef op dinsdag 19 okt 2010, 13:08]Hallo spikey1973,

Zoals prins pils al zegt, graag ontvangen we een mailtje met je klantgegevens in onze webteam mailbox: webteam@office.ziggo.nl. We kunnen dan proberen de problemen toch nog naar tevredenheid op te lossen.

Mvg. Julius
Ziggo Webteam

Is het probleem al opgelost?