Overstappen naar ziggo
Hallo,
Ik ben sinds juni overgestapt naar ziggo (wat achteraf wel een hele grote fout is geweest) en het lijkt wel of er een vloek op rust want vanaf het begin gaat alles verkeerd. Er was mij telefonisch beloofd dat alles met de andere provider geregeld zou worden en dat ik niks zelf hoefde te doen. Ik belde de dag voor de installatie met de klantenservice en werd daar zo asociaal behandeld (dat had al een teken moeten zijn) Toen zijn ze alles komen installeren en wat blijkt na installatie heb ik geen analoge tv meer boven in de slaapkamer. Daar ook weer over gebeld van het kastje naar de muur gestuurd. Eigenlijk durfde ze wel te zeggen dat dat onze eigen fout was. Nu kom ik er na twee maanden ook nog eens achter dat mijn vorige provider nog steeds elke maand voor internet afschrijft ik gebeld met ziggo zeggen ze gewoon doodleuk dat ik dat zelf had moeten regelen. Wat kan ik hier aan doen?
Hoi spikey welkom bij Ziggo. Welkom bij de zinloosheid die je ervaart als iets niet klopt. Heb maar 1 echt werkend advies. Schakel rechtshulp in en eis dat ze wat ze beloven nagekomen wordt. En ineens krijg je echte mensen aan de lijn van Ziggo die ineens alles wat voorheen onmogelijk was veranderen zodat het wel kan. Lijkt de Efteling wel. Je hebt ook uren tegen betaling gepraat met een callcentra van Ziggo en die worden bevrouwd en bemand door overal uitbemiddelde werklozen of studenten op zoek naar een bijbaan. En met een protocol van 1 A4 hoef je ook niets te kunnen en ben je direct aangenomen. En de betaaltelefoon rinkeld onophoudelijk. Dat is Ziggo net als vele anderen.bedrijven. En het gaat verschrikkelijk vaak mis.
Leg het probleem eens voor per e-mail aan Alex van het Webteam@Office.Ziggo.nl
Vermeld wel even in uw e-mail uw [u]klantnummer[/u]!
UIteraard zijn er vele slechte ervaringen met providers. Zo ook met Ziggo.
Ik ben slechts een klant van Ziggo en heb verder geen enkele zakelijke relatie, of zakelijke relatie gehad, met hen.
Ik wil toch bekennen dat ik al vanaf het eerste uur @home internet gebruik. In de loop der jaren ook Digitale TV en uiteindelijk ook telefonie toegevoegd. Uiteindelijk dus een alles-in-1 bundel van Ziggo.
In al die jaren uiteraard wel eens een storing gehad, af en toe eens een vraag gesteld, maar altijd netjes geholpen. Uiteraard staan er op een forum meer klachten dan positieve reacties omdat tevreden mensen hier weinig te melden hebben.
Ik denk als je het aantal aansluitingen versus het aantal klachten zet de verhouding nog echt slecht is. Uiteraard is elke klacht er 1 te veel! Als je naar de inhoud van die klachten kijkt dan is het ook niet altijd Ziggo die daar debet aan is.
De meeste medewerkers van telefonische sales afdelingen, krijgen provisie voor iedere nieuwe klant of ieder nieuw product dat ze verkopen. Vaar dus NOOIT blind op iets wat een verkoopmedewerker aan de telefoon verteld, grote kans namelijk dat een "nieuwe klant" voor de medewerker belangrijker is dan een "tevreden klant".
Zeker in het geval van opzeggingen, altijd goed in de gaten houden of je binnen 1 of 2 weken een schriftelijke bevestiging van de je oude provide ontvangt. Zo niet, dan bellen en vragen wat de status is. Opzeggingen gaan vaak fout en zeker als ze zien dat je een verlatende klant bent, zullen ze iedere mogelijkheid aangrijpen om je nog een extra maand te laten betalen.
Ik ben zelf ook klant van Ziggo en heb ook wel punten waarover ik niet tevreden ben, maar over het algemeen moet ik toch zeggen dat ik de diensten die Ziggo levert in vergelijking met de prijs prima zijn.
Hallo spikey1973,
Zoals prins pils al zegt, graag ontvangen we een mailtje met je klantgegevens in onze webteam mailbox: webteam@office.ziggo.nl. We kunnen dan proberen de problemen toch nog naar tevredenheid op te lossen.
Mvg. Julius
Ziggo Webteam
[quote=ziggowebcare schreef op dinsdag 19 okt 2010, 13:08]Hallo spikey1973,
Zoals prins pils al zegt, graag ontvangen we een mailtje met je klantgegevens in onze webteam mailbox: webteam@office.ziggo.nl. We kunnen dan proberen de problemen toch nog naar tevredenheid op te lossen.
Mvg. Julius
Ziggo Webteam
Is het probleem al opgelost?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Waarom zit er altijd een embleempje muurvast genaaid in een nieuw overhemd of s
Altijd zit er een embleempje in de kraag van een nieuw overhemd o.i.d. genaaid. En wel zodanig dat het praktisch niet is te verwijderen zonder het nieuwe hemd te beschadigen.
Het veroorzaakt altijd irritatie aan je huid en veel van mijn bekenden klagen er ook over.
WEG MET DAT ZINLOZE DING!!!
Lees meer
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Liander wil mijn meter vervangen
Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .
Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ?
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer