druif2010
door druif2010 Jan 6, 2006 om 23:48
Computers & telefonie

Pagina Microsoft met de hotfix

als ik deze fix opgeslagen heb, zegt het programma dat de pc een andere taal heeft dan de te updaten hotfix....

heb nederlands en engels geprobeert,maar het lukt me niet deze fix te installeren!!!!

253 17 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 7, 2006 om 00:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Kaya,

Om wat voor fix gaat het en welke Windows versie heb je?

ve
door verwijderd - Jan 7, 2006 om 11:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

het was dit bericht in kassa forum

Microsoft heeft lek in Windows gedicht06-01-2006
Softwareproducent Microsoft heeft een ernstig lek in zijn besturingssysteem Windows eerder dan voorgenomen gedicht. Het bedrijf heeft donderdagavond de 'patch' voor de kwetsbaarheid uitgebracht.

d'r staat een link bij:

http://www.microsoft.com/technet/security/bulletin/ms06-001.mspx

ik heb windowsxp!

ve
door verwijderd - Jan 7, 2006 om 11:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

www.update.microsoft.com

ve
door verwijderd - Jan 7, 2006 om 13:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Kaya,

heb jij een probleem met het plakken (kopieren) van een avatar? Ik zie alleen maar een vakje met een kruisje.

Hutch

ve
door verwijderd - Jan 7, 2006 om 16:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

ja, volgens mij wel...had het al 2 keer geprobeert,maar het lukt me niet! waar ligt dat aan????

ve
door verwijderd - Jan 7, 2006 om 16:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb een legale versie !!

ve
door verwijderd - Jan 7, 2006 om 16:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Euhh? Een legale of illegale versie? Dat maakt helemaal niks uit want microsoft heeft anderhalf jaar geleden al besloten om de updates voor iedereen beschikbaar te stellen om zo virusverspreiding tegen te gaan.

Maar goed nu weer even terug naar de kern van de vraag:

Je zal naar alle waarschijnlijkheid wel beveiligingssoftware zoals een firewall en virusscanner hebben op je pc. Als je windows wilt updaten word aangeraden om tijdens deze updates je beveiligingen uit te zetten. Vooral Norton veroorzaakt bij windows-updates nogal eens problemen.

Probeer het maar eens en denk dat je probleem verholpen is.

ve
door verwijderd - Jan 7, 2006 om 16:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voor Kaya, kijk maar even op deze link.

http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_question&cat=632&qid=128368

Het maken van een Avatar bij Kassa

Oracle

ve
door verwijderd - Jan 7, 2006 om 17:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik had mijn firewall uitstaan...doe ik altijd met updaten! en het gaat altijd goed...maar dit was geen update via microsoft updat voor windows xp,maar een speciale patch.

ik zal es kijken naar de avatarinstellingen ivm mijn "plaatjuh"...

bedankt alvast!

ve
door verwijderd - Jan 7, 2006 om 17:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste kaya94,

Gebruik je een legale of illegale versie van Windows XP?

ve
door verwijderd - Jan 7, 2006 om 17:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

het lukt me gewoonweg niet!

had een plaatje uitgezochtvan 98x98,maar op een of andere manier pakt ie hem niet! dit is toch niet te groot dacht ik toch???!!!!

ve
door verwijderd - Jan 7, 2006 om 17:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Goed lezen wat daar beschreven is desnoods print je het even uit.

Doe het wel volgens die volgorde anders gaat het niet lukken.

Het plaatje mag best wat grote zijn 170x150 of andersom 150x170 en het mag een jpg of gif zijn, de Kassa site maakt er een jpg van.

Oracle

ve
door verwijderd - Jan 7, 2006 om 17:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste kaya94,

gaat het misschien om de onofficiële update? Wacht in dat geval tot de 10 januari , dan komt de officiële microsoft patch met de maandelijkse update mee.

(lees desgewenst na op www.waarschuwingsdienst.nl )

IJzerbroot

ve
door verwijderd - Jan 7, 2006 om 17:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb de aanwijzingen gevolgd voor de avatar...maar niks hoor! ik weet zeker dat ik het goed doe....grrrrrrrrr :(

inderdaad...dat met die beveiligingspatch komt ook de 10e januari pas...ik dacht dat ik het nu al kon downloaden...dan is dat zeker een foute pagina geweest...maar toch is het vreemd....

ve
door verwijderd - Jan 7, 2006 om 17:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste kaya94,

De huidige patch heet niet voor niets "onofficieel"... Mocht u het "gat" alsnog eerder zelf willen dichtten, "duik" dan even in de warschuwingsdiens-site, daar staat eea uitgelegd.

Succes met de avatar...

IJzerbroot

ve
door verwijderd - Jan 7, 2006 om 18:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste kaya94,

De download van de navolgende link werkt wel. Heb ik zelf ook gebruikt.

KB912919 Beveiligingsupdate voor WindowsXP

Succes

ve
door verwijderd - Jan 7, 2006 om 18:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Askjeeves

Microsoft heeft inderdaad anderhalf jaar geleden bij het uitbrengen van ServicePack2 verkondigd dat de illegale versies van XP niet zouden worden uitgesloten van de SP2-updates i.v.m. de veiligheid.
Microsoft is echter na een half jaar teruggekomen op haar standpunt.
In april 2005 is de update-site van Windows gewijzigd en dient er eerst een nieuwe Windows-installer (versie 3.1) gedownload te worden waarin een controlebestand (LegitCheckControl.dll) zit die controleert of de gebruikte XP-versie legaal is.
Als deze dll constateert dat deze niet legaal is wordt dit aan de gebruiker gemeld en wordt de download afgebroken en kunnen de updates als gevolg hiervan dus niet meer gedownload worden.

@ Kaya94

Het probleem met de avatars heeft zich al vaker voorgedaan op deze website.
Ik denk niet dat het je nog gaat lukken om zelf een avatar te plaatsen.
Dit is één van de vele problemen die deze website al een tijd ondervind, waaronder het niet kunnen bereiken van mijn eigen 'vragenpagina' en nog veel meer problemen (mijn excuses aan de redactie, maar het is helaas niet anders...!).
Stuur zelf even een email aan de redactie, hiervoor kan je de link 'Contact' gebruiken links op deze pagina.

Groet,
Enterprise.