fi
door fieraku Aug 26, 2007 om 21:44
Computers & telefonie

Pc reset automatisch als ik met usb phone via skype bell

ik heb net een draad loss internet usb phone van sitecom gekocht easy connect en installatie maar direkt als ik begin met bellen gaat mijn pc automatisch restart doen.Ik heb een pentium 3 met wind xp prof pc met 512mb geheugen.Tot nu toe had ik skype + voip buster via head phones problemloss gebeld maar ik dacht nu een stap verder dan achter de pc boven te blijven, ook een draadloss mobiel te kopen.Zo en zo een beetje teleurgesteld omdat bij de verpakking stond dat deze toestell werkt problemloss met alle voip dealers (voor mij voip buster)maar na de installatie was te zien dat kon alleen met skype+msn en boven alles ook daar werkt die helemaal niet.
Iemand een tip of een oplossing(behalve terug naar de winkel brengen natuurlijk)
Alvast bedankt

255 2 Rapporteer

dirck
door dirck - Aug 27, 2007 om 22:23
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Als je de telefoon met Voipbuster wilt gaan gebruiken, dan moet je de audio-instellingen in Voipbuster op Draadloze USB-telefoon zetten.
Dit staat ook duidelijk in de handleiding.

www.sitecom.com/showdownload.php?id=2978

freya
door freya - Aug 27, 2007 om 23:03
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo fieraku,

Kennelijk treedt er een 'ernstige' fout op waardoor de PC herstart. Je
kunt dit 'automatisch' herstarten, wanneer er een fout optreedt, echter
uitzetten zodat je een foutmelding krijgt wat aangeeft wat er precies
fout gaat.

Klik met de rechter muisknop op 'Deze computer' en kies Eigenschappen. Ga vervolgens naar het tabblad Geavanceerd en klik onder Opstart- en herstelinstellingen op Instellingen. Haal daar het vinkje weg bij De computer automatisch opnieuw opstarten en klik op <Ok>.

Als het goed is zal, wanneer PC weer eens in de fout gaat, de PC niet herstarten maar een foutmelding geven.

Overigens vraag je wel erg veel van je systeem. Een pentium 3 met 512MB
geheugen is toch wel erg weinig om Windows XP op te draaien.

m.vr.gr. Freya