ch
door chique Dec 9, 2009 om 14:39
Computers & telefonie

PDF Reader doet het niet ...

Beste mensen,
Sinds kort werkt mijn Adobe Reader niet meer. Dus heb ik het programma uit mijn software verwijderd en geprobeerd het opnieuw te installeren. Maar iedere keer krijg ik een tekstbalk van Windows dat de installatie niet betrouwbaar is. Klikken op die balk heeft geen zin, want direct loopt de PC vast.
Heeft iemand hier ervaring mee of een oplossing voor? Ik werk met Windows XP.
Alvast dank voor de tips!

4483 5 Rapporteer

freya
door freya - Dec 9, 2009 om 16:49
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo chique,

Waar heb je die Adobe Reader vandaan gehaald? Wellicht van een website die niet helemaal koosjer was? Download hem voor de zekerheid eens van onderstaande website.

Adobe Reader

m.vr.gr. Freya

zinook
door zinook - Dec 9, 2009 om 16:56
261 Antwoorden / 7 Vragen

Download anders Foxit reader. Ik heb Adobe en Foxit en ik merk dat ik met Adobe regelmatig verminkte prints uit mijn printer krijg. Dit blijkt aan Adobe te liggen. Sinds een half jaar gebruik ik nu de Foxit reader en heb nergens problemen mee.

Foxit is hier gratis te downloaden

Vriendelijke groet, Zinook

ch
door chique - Dec 11, 2009 om 12:16
8 Antwoorden / 4 Vragen

Beste reageerders,
Allereerst heb ik Adobe Reader uiteraard geprobeerd te downloaden vanaf de site van Adobe, maar het werd niet geaccepteerd door mijn Windows PC.
Wel heb ik nu Foxit reader geïnstalleerd en dat ging en werkt prima!
Dank voor jullie tips.

erik008
door erik008 - Dec 11, 2009 om 12:39
1401 Antwoorden / 25 Vragen

Ik denk dat het mis gegaan is met verwijderen van de oude reader.
In die gevallen met je de uninstaller downloaden.

Maar je hebt nu een andere reader en bent tevreden.
Succes.

dirck
door dirck - Dec 11, 2009 om 13:10
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Waarschijnlijk komt het door de invoegtoepassing 'Adobe DownLoadManager' (Adobe DLM) dat je hem niet kunt downloaden.

Als je op onderstaande link klikt, dan kun je hem rechtstreeks van de Adobe website downloaden. (zonder de DLM dus)

Adobe Reader 9.2.0 NL.exe

Groet, Dirck