koos verleg
door koos verleg Sep 26, 2018 om 11:30
Computers & telefonie

Perongeluk foto's gewist van telefoon

Hallo, ik wilde net een foto van mijn telefoon, een Huawei, verwijderen maar heb perongeluk alle foto's gewist. Weet iemand of en hoe ik ze terug kan krijgen?

6696 7 Rapporteer

koos verleg
door koos verleg - Sep 26, 2018 om 11:55
4 Antwoorden / 1 Vragen

Sorry, ik heb het al gevonden.   Gr. Koos

sjjoppy
door sjjoppy Sep 26, 2018 om 11:59
7225 Antwoorden / 3 Vragen

@Koos
Zou graag willen weten hoe u ze gevonden heeft, daar leren wij ook weer van.

koos verleg
door koos verleg Oct 8, 2018 om 11:57
4 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Sjoppie, Ik had het toen gevonden, er is een mogelijkheid op de telefoon om ze terug te halen alleen kan ik het niet meer vinden.
Als ik het wist, zou ik het zeggen maar ik ben al een tijdje aan het zoeken maar helaas.     Groet,  Koos

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 26, 2018 om 12:10
16887 Antwoorden / 202 Vragen

In ieder geval: voorkomen hiervan door opslag op pc, usb of sd.

aurora1
door aurora1 - Sep 26, 2018 om 13:29
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Hoe heeft u die foto's teruggekregen?

megaman63
door megaman63 Sep 28, 2018 om 13:52
20 Antwoorden / 2 Vragen

Zoek in de Playstore de app Restore Image daarmee heb ik al iemand mee geholpen foto's terug te halen.

Groetjes Marcel.

gerbera
door gerbera - Sep 28, 2018 om 15:52
7382 Antwoorden / 14 Vragen

Koos vind het blijkbaar niet nodig de vraag van @sjoppie te beantwoorden dus hier een oplossing;

gerbera
DOOR MEGAMAN63 28 SEP. 2018 OM 13:52
19 ANTWOORDEN / 2 VRAGEN

Zoek in de Playstore de app Restore Image daarmee heb ik al iemand mee geholpen foto's terug te halen.

Groetjes Marcel.

audb
door audb Sep 28, 2018 om 16:28
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Als het op een geheugenkaartje staat http://www.ccleaner.com/go/recuva.com gewoon de gratis versie nemen.

Werkt ook bij een harddisk of ssd

mo
door mof - Sep 28, 2018 om 16:57
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Lastig

koos verleg
door koos verleg - Oct 8, 2018 om 11:36
4 Antwoorden / 1 Vragen

Sorry dat ik niet gereageerd heb op al de tips. Ik had het snel gevonden hoe ik ze terug moest halen en ben helemaal vergeten om te reageren, nogmaals sorry. Er zit op de telefoon een mogelijkheid om de foto's terug te halen.  Bedankt voor al de moeite, groeten,  Koos