fr
door freewilly Jan 17, 2005 om 10:33
Computers & telefonie

Planet Internet en Kpn korting , hoe zit het.

Beste Mensen,


In december 2004 ben ik klant geworden van Planet Internet, en heb ik ADSL met het comfort abbonoment a 54,95 per maand. In de actiwvoorwaarden die te lezen zijn op de site van planet staat vermeld dat als je op of na 1 november 2004 klant wordt van planet je 69 euro terug zal krijgen voor je modem (wat ik heb terug gekregen) en 75,- euro korting zou krijgen op je kpn factuur. Inmiddels is de factuur van kpn al binnen, maar de korting die mij belooft is, is er niet in verwerkt. Ik heb planet hierover gemaild, en zij zeggen dat deze koritng door knp wordt geregeld, en zij geen inzicht hebben op kpn facturen. Nadat ik dus KPN heb gemaild, wordt mij verteld dat ik hiervoor bij planet moet zijn. In het laaste mailtje dat ik van planet kreeg, werd nu weer verteld dat kpn de aansluit kosten a 74,95 niet in rekening zal brengen. Maar dit klopt niet, want de aansluit kosten waren 39,95, en dat maakt dus een verschil van bijna 40 euro. Ik heb gezegt tegen planet dat dit niet klopt, omdat dit niet vermeld stond op uw site, omdat ik dit zou krijgen als "korting". Dus planet stuurt me naar kpn, en kpn stuurt mij terug naar planet.


Wie heeft zich onlangs ook bij planet aangemeld op of na 1 november 2004, en heb jij wel deze 74,95 als koritng gekregen en de vraag is dan van wie??


William

214 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Jan 17, 2005 om 12:28
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Destijds (februari 2004) heb ik mij ook aangemeld bij Planet Internet.

 

Destijds heeft het ca. twee maanden geduurd alvorens ik het geld teruggekregen

 

heb van KPN. Het betrof hier destijds een korting op het modem. Kortom het duurt

 

wel even maar volgens mij moet het terugkomen van KPN

 

ve
door verwijderd - Jan 17, 2005 om 14:01
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo William. Fijn dat Planet en KPN zelf niet weten hoe het zit, ze beginnen wat dit betreft een beetje op UPC te lijken. In mijn geval heb ik aansluitkosten KPN plus het modem aan KPN betaald en na ongeveer 6 weken heeft Planet de betreffende bedragen teruggestort. Dus de restitutie moet van Planet komen en als alles goed gaat denk ik dat je dit eind deze maand of begin volgende maand moet gebeuren. Succes en groeten - Enc.

ve
door verwijderd - Jan 17, 2005 om 14:10
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Aanvulling: medio april abonnee geworden, medio mei aan KPN betaald, begin juni geld van Planet retour ontvangen. Groet - Enc.

ve
door verwijderd - Jan 17, 2005 om 14:22
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Willem,

 

ik heb het nog eens nagekeken. Planet heeft het terugbetaald doch na een periode van ruim twee maanden.

ve
door verwijderd - Apr 15, 2005 om 14:51
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik word er ook helemaal simpel van. Ik wordt gebeld dat ik een jaar lang gratis gebruik kan maken van planet ADSL-time zonder aansluitkosten en zonder modemkosten. Aangezien ik 3 dagen daarvoor was bevallen, heb ik gevraagd later terug te bellen omdat ik het wel interessant vond. Vervolgens niets meer gehoord. Later ben ik gaan mailen met planet en bleek dat die actie nooit was geweest! Maar ze konden me wel planet ADSL aanbieden voor 4,95 per maand extra en zonder modem- en aansluitkosten. Ben ik mee akkoord gegaan. Wat schetst mijn verbazing... krijg een rekening van KPN met modem en aansluitkosten. Modemkosten heb ik inmiddels terug ontvangen van Planet, maar aansluitkosten nog niet.


Nu zeggen ze bij planet dat ik gebruik heb gemaakt van een actie waarbij alleen het modem gratis was! Ik snap er geen snars meer van. Maar niemand kan mij een bewijs voorleggen. Vervolgens ben ik al 1,5 maand aan het mailen met planet hierover. Nu hoor ik vandaag dat ik de mails niet naar info@planet moet sturen maar naar klachten@planet en dat na 15 minuten in de wacht te hebben gestaan a 10 ct per minuut! Dat loopt aardig op.


Ik blijf in afwachting en blijf doorgaan tot ik mijn geld terug heb.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ke
keesbakels - Jun 27, 2024 om 10:05
Elektronica & tv

Hoe krijg ik hinderlijke voice over weg?

Goedemorgen forumleden,

Bij het afspelen  van de opgenomen programma's "the unheard tapes", uitgezonden door de EO, spreekt er een buitengewoon hinderlijke voice over mee. Niet alleen doet deze (AI?) stem zijn best om vrijwel alle klemtonen verkeerd te leggen, ook zijn er rare versprekingen zoals het uitspreken van D-Day als deedee en van zooi maakt hij 2001. Om van Franse plaatsname ... Lees meer

Ma
Maximaal70 - Jun 26, 2024 om 12:15
Huishouden & energie

Portaal vernieuwt de ene badkamer wel en de andere niet. even oud, even slecht

Wij zien in onze wijk met Portaal sociale huurhuizen dat er rare verschillen worden gemaakt in het vernieuwen van de oude, schimmelige badkamers. Er is een schimmige selectie gaande waar we de vingers niet achter krijgen. Hetzelfde geldt voor de even oude keukens. Mag dat zomaar? 


Lees meer

je
jelloowmelloow - Jun 26, 2024 om 06:02
Geldzaken & recht

Overstap voor aansluiting glasvezel, oplegging boete gerechtigd?

In juni 2022 sloot ik via de glasvezelaanbieder/aanlegger in mijn regio bij provider 1 een abonnement af voor afname internet en tv via glasvezel. Mijn huidige aansluiting is via VDSL, dus ik dacht erop vooruit te gaan. Over mijn VDSL-provider, provider 2, ben ik al jarenlang heel tevreden. Scherpe prijzen en goede service. Een abonnement afsluiten tijdens de aanleg bespaart aanlegkosten, reden wa ... Lees meer