va
door vandenbosch Dec 11, 2006 om 14:49
Computers & telefonie

Planet Internet en KPN

Sinds 14 maanden heb ik een ADSL aansluiting bij KPN. Mijn internetprovider is Planet Internet. KPN heeft in de afgelopen 14 maanden nog nooit een correcte rekening gestuurd. Ik protesteer na iedere factuur en wordt het bos ingestuurd middels domme briefjes, niets zeggende mailtjes en eindeloze telefoontjes met dure telefoonnummers ( en als die het antwoord niet weten hangen ze gewoon midden in een gesprek op zoals mij vorige week is overkomen, hoe onbeschoft kun je worden als KPN).


Ik betaal 7 euro per maand extra aan Planet Internet voor extra snelle ADSL Download, voor de nieuwsvideo's van ABC7.COM Los Angeles, daar hebben wij 18 jaar gewoond en willen graag het lokale nieuws blijven volgen. Buiten ons medeweten om heeft KPN ( in plaats van het herstellen van hun fouten en het oplossen van de problemen) twee weken geleden mijn abonnement met Planet veranderd in een standaard, langzame internetverbinding. Wij hebben Planet gebeld en die hebben de fout onmiddellijk hersteld en niet alleen dat. De helpdesk heeft een fax gestuurd dat zij voor de kosten van mijn telefoongesprek betalen en vandaag heb ik extra hulp gekregen van Planet Internet met het upgraden van mijn MS software ( ook op hun telefoonkosten!). KPN is nog steeds consument-blind. Alle eerlijkheid gebied dat ik recht vanuit het hart zeg: Wanneer je een goede, betrouwbare en: ze nemen alle tijd voor de consument internetprovider zoekt, dan is de keuze: Planet.


En nu maar hopen dat de goede mensen van Planet Internet  KPN Telecom overnemen. KPN is hopeloos de weg kwijt, in 14 maanden heb ik nog niet 1 keer een correcte rekening ontvangen en nog niet 1 keer een correctie of zelfs maar een fatsoenlijk antwoord. Ik ben KPN hopeloos en boos en Planet tevreden en blij. Felix Meurders kunt u hier iets mee?


HELP aub


Maria Vandenbosch


 

286 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Dec 11, 2006 om 16:21
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag maria,


Als je wilt hebben dat de kassa-redactie jouw klacht oppakt, kun je het beste een rechtstreekse e-mail naar hen sturen. Die mogelijkheid tref je aan onder de knop CONTACT op het homeblad aan de linkerzijde.


Sukses, groeten, Read.

ve
door verwijderd - Dec 11, 2006 om 16:46
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Planet Internet is een onderdeel van KPN dus er valt niets over te nemen door KPN.


Met vriendelijke groet,
Willem

ve
door verwijderd - Dec 18, 2006 om 17:53
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Planet was altijd al een dochteronderneming van KPN. Sinds dat KPN zelf de markt is opgegaan met "internet & bellen" hebben ze Planet weer volledig geanexeerd en het heet nu KPN-planet.

Zoals Willem als zegt er valt niets meer over te nemen voor KPN en zeker niet voor  Planet richting KPN.


Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer